استاندار قزوین فرارسیدن نوروز را تبریک گفت

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۴۵۱۴۲۵
استاندار قزوین فرارسیدن نوروز را تبریک گفت
استاندار قزوین با انتشار پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و بهار قرآن را به شهروندان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ متن پیام تبریک نوروزی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا

فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان را خدمت همه ملت شریف ایران، به خصوص مردم خوب استان قزوین تبریک عرض می کنم، امیدوار هستم که انشاءالله امسال که آغاز آن متبرک شده به ماه ضیافت الله، سال پر خیر و برکتی باشد و انشاءالله خداوند بهترین مقدرات را برای مردم ایران اسلامی، خصوصاً مردم استان قزوین رقم بزند.

سالی که پشت سر گذاشتیم، سالی بود که تلاش شد در عرصه‌های اقتصادی با توجه ویژه تر به مقوله تولید و توجه ویژه به مباحث دانش بنیان، متاثر از این مقولات باشد، استان ما به عنوان یکی از استان های بارز اقتصادی کشور در این حوزه توفیقاتی را به دست آورد و شاید موضوع رشد اقتصادی یکی از اصلی ترین شاخص هایی باشد که بشود پویایی اقتصاد و توجه به تولید را با آن سنجید.

استان قزوین با ثبت رکورد رشد اقتصادی نزدیک به ۴ درصد در مقایسه با سال های قبل توانست رشد اقتصادی بهتری را در سال گذشته رقم بزند و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ با بارقه هایی که از بهبود وضعیت اقتصادی در کشور به چشم می خورد، بتوانیم شرایط بهتر و ویژه تری را در این حوزه شاهد باشیم.

بسیاری از شاخص های کلان اقتصادی مانند نرخ بیکاری، افزایش سرمایه گذاری، چه سرمایه گذاری داخلی و چه خارجی، خصوصا در استان و سایر شاخصه های اقتصادی که می تواند مولفه های سنجش فعالیت ها در اقتصاد باشند، در استان بهبود پیدا کرده و امیدواریم در شرایط پیش رو شاهد بهتر شدن آنها نیز باشیم.

در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر با طراحی و برنامه ریزی دشمنان ملت ایران اتفاق افتاد، مردم استان قزوین هم در کنار همه مردم ایران با بصیرت، درایت، تشخیص و آگاهی خودشان و با حضورشان در جایی که می‌بایستی حاضر می‌شدند، تواسنتند برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران اضافه کنند.

تمام توان و طراحی دشمنان ملت ایران در ماه هایی که پشت سر گذاشتیم مصرف آسیب رساندن به ملت ایران و حتی تحقق آرمان های پستی مانند تجزیه ایران و مواردی از این دست شد که با درایت ملت این آرزوها به ثمر ننشست و شکست مسلم و قطعی آنها به چشم جهانیان آمد و همگان دیدند که ملت ایران، همان ملت سال های قبل و همان ملت پای کار انقلاب و پای کار موفقیت و پیشرفت ایران هستند.

در استان قزوین هم با همین رویه و همین نگاه، مردم نقش‌آفرینی تاریخی خودشان را برای صیانت از منافع ملت ایران، صیانت از اقتدار ایران اسلامی بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عرصه حضور رساند.

من به نوبه خودم، به عنوان کمترین خدمتگزار مردم استان از این سطح از تلاش، همدلی، همراهی، بصیرت و درایت مردم قزوین تشکر می‌کنم و به فعالان حوزه اقتصادی استان در بخش تولید و خدمات خداقوت می گویم و به آنان می گویم که استان با تمام توان حمایت خواهد کرد از پیشرفت و توسعه در عرصه های اقتصادی و همینطور در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی.

پیامی هم برای هم میهنانم در جای جای ایران اسلامی دارم، استان قزوین با دارا بودن ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه گردشگری یکی از مقاصد خوب برای حضور گردشگران و برای دیدن آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی بارز و پیشرو دارد و به عنوان خدمتگزار مردم این استان از آحاد ملت ایران دعوت می کنم که در سال ۱۴۰۲ با سفر به قزوین میهمان مردم خوب این دیار باشند و با ظرفیت‌های قابل توجه تاریخی، فرهنگی و جغرافیایی استان آشنا شوند.

انشاء الله خداوند بهترین مقدرات را برای ملت ما رقم بزند، به برکت دعاهای مستجابی که انشاء االله مومنین ما در ماه مبارک رمضان خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز