برپایی ۱۱ پست نوروزی با مشارکت ۵۰۰ نفر از جوانان داوطلب در قزوین

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۱۸۸۰
برپایی ۱۱ پست نوروزی با مشارکت ۵۰۰ نفر از جوانان داوطلب در قزوین
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در اجرای طرح های نوروزی با برپایی ۱۰ پست ثابت و ۱ پست سحاب با مشارکت ۵۰۰ نفر از جوانان داوطلب به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حسین خوئینی در این باره اظهارداشت: طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران  نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۵ فرودین سال جدید ادامه دارد.

وی افزود: امسال در ایام نوروز اعضای داوطلب جوان با برپایی ۱۱ پست خدمات بشر دوستانه جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی، از ۲۵ اسفند ماه در ورودی های استان، با شعار«جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» به مسافران خدمات بشر دوستانه ارائه می کنند و فعالیت خود را تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه می دهند.

هلال ۱

خوئینی تصریح کرد: ۱۰ پست از مجموع پست های نوروزی جوانان، ثابت بوده و در شهرستان های قزوین، تاکستان، آبیک، آوج، البرز، بوئین زهرا و دفتر نمایندگی طارم سفلی، الموت غربی و شرقی برپا شده است و همچنین یک پست سحاب نیز در شهرستان قزوین به مسافرین نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.

هلال ۳

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: در مدت 20 روز اجرای طرح نوروزی این جمعیت در حوزه جوانان تعداد  500 نفر از اعضا مشارکت دارند تا با توجه به اهداف این طرح، گامی مؤثر در جهت ایمنی و سلامت اجتماعی بردارند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز