از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید/ تردد شش میلیون خودرو از جاده های قزوین

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۱۸۹۱
از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید/ تردد شش میلیون خودرو از جاده های قزوین
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه تغییرات جوی، بارش برف در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن جاده ها از رانندگان درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری در این روزها جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش در خصوص وضعیت راههای استان قزوین گفت: با توجه به سرد شدن هوا و وزش باد شدید و بارش برف و باران در برخی محورهای کوهستانی استان قزوین از هموطنان انتظار داریم در این روزها از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی تا پایان امشب در استان جریان دارد و با توجه به وضعیت موجود و لغزنده بودن برخی محورها امروز و فردا برای مسافرت مناسب نیست.

9087736_557

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: به مسافران و رانندگان محترم اکیدا توصیه می شود در این روزها از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و سفر خود را به عادی شرایط جوی موکول کنند.

وی بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم قبل از برنامه ریزی در سفر برای اطلاع از وضعیت جاده ها با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند و با تجهیزات مناسب زمستانی سفر کنند.

تردد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در استان

ذاکری منش در خصوص تعداد تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین تصریح کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی و از ۲۵  اسفند ماه تا دیروز تعداد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو از جاده های استان عبور کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه این تعداد خودرو بدون هیچ گره ترافیکی از استان عبور کردند و مشکل خاصی نداشتیم.

جاده 2

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: امروز به دلیل بارش برف در جاده چالوس بسیاری از رانندگان برای رفتن به شمال از محورهای مواصلاتی قزوین عبور کردند و با ترافیک نیمه سنگین اما روان مواجه بودیم.

وی اضافه کرد: برخی مورهای کوهستانی استان مانند گردنه کوهین به دلیل بارش برف لغزنده است که از رانندگان انتظار داریم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط حرکت کنند تا دچار سانحه نشوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز