بازدید فرماندار بوئین زهرا از پایگاه جمعیت هلال احمر و راهدارخانه دانسفهان

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۱۹۹۶
فرماندار بوئین زهرا ضمن بازدید از پایگاه جمعیت هلال احمر و راهدارخانه دانسفهان از خدمات امدادگران و راهداران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا به صورت سرزده از پایگاه جمعیت هلال احمر و راهدار خانه دانسفهان بازدید کرد و فرارسیدن نوروز را به عوامل مستقر در این ۲ مرکز تبریک گفت.

کرمی معاون حراست سازمان جمعیت هلال احمر کشور به همراه ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا و خوئینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بوئین زهرا بازدید کردند.

photo_2023-03-22_18-20-11

در این بازدید مسئولین ضمن دیدار با نجات‌گران حاضر در پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان، تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و بهار قرآن، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این پایگاه در این ایام به مسافران نوروزی قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا همچنین از پایگاه امداد و نجات و راهدارخانه دانسفهان نیز بازدید و از نزدیک با عوامل امدادی حاضر در این ۲ مرکز دیدار نمود.

هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، خاکباز مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان و جمعی از مسئولین نیز در این بازدید حضور داشتند.

ادیب رامندی در جمع راهداران گفت: خدمات نیروهای امدادی اعم از پلیس راه، اورژانس، راهداران، آتش نشانی، پلیس راهور و جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی موجب امیدآفرینی و اعتماد به نفس در میان مردم شده و می تواند پشتوانه خوبی برای سفرهای ایمن باشد.

بویین زهرا

وی بیان کرد: امیدواریم مسافران و رانندگان با رعایت مقررات راهنمای و رانندگی به امداد گران و نیروهای خدمات رسان کمک کنند تا تعظیلات نوروزی بدون حادثه و یا کمترین سوانح سپری شود و ایام خوشی برای مردم رقم بخورد.

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر و راهدارخانه دانسفهان در غرب شهرستان و در محور دانسفهان به بوئین زهرا مستقر بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز