دستگاه‌های خدمات رسان در شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز در آماده باش هستند

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۱۹۹۹
دستگاه‌های خدمات رسان در شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز در آماده باش هستند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گفت: با توجه به پیش بینی‌ شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز دستگاههای امدادی برای افزایش خدمات رسانی آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای ترافیک استان قزوین اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات استان در زمینه کنترل ترافیک و کاهش سوانح جاده‌ای موثر بوده و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه یابد. 

وی افزود: استمرار نظارت‌ها و پیگیری‌ها باعث می شود سیستم با قدرت به کار خود ادامه دهد، به همین‌ دلیل باید با دقت بیشتری امور را دنبال کرده و به صورت جدی در اماکن فعال در این حوزه حضور داشته باشیم.  

photo_2023-03-22_19-41-40 (4)

کاظمی گفت: تا پایان تعطیلات مدت زمان زیادی باقی مانده و با آغاز ماه مبارک رمضان شرایط ویژه ای حاکم خواهد شد و دستگاه های متولی باید با زبان روزه فعالیت خود را ادامه دهند، بنابراین لازم است با حضور در جمع آنها زمینه تقویت روحیه آنها را موجب شویم. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: پیش بینی‌ها نشان دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوار تر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم. 

وی اظهار داشت: مقدمات لازم برای شرایط بحرانی از سوی فرمانداران و دستگاه‌های امدادرسان باید ایجاد شود تا در شرایط جدید غافلگیر نشویم.

photo_2023-03-22_19-41-40 (2)

کاظمی از خدمات نیروهای امدادی تشکر و قدردانی کرد و گفت: با حضور شما در جاده ها زمینه امنیت جاده ها بیشتر شده و مردم نیز با آرامش بیشتری در محورهای مواصلاتی تردد می کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز