مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی قزوین زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۲:۴۱:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۲۳۵۶
مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی قزوین زیر ذره بین تعزیرات حکومتی
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با سرکشی گشت های سیار این اداره کل از مجتمع های خدماتی خدماتی و رفاهی بین راهی خدمات رسانی کنترل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت بیک معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین در این باره گفت: با توجه به گزارش های متعدد در خصوص برخی تخلفات در مجتمع های بین راهی، تیم های بازرسی با حضور:رؤسای شعب از مراکز یادشده بازرسی کردند.

وی افزود: مجتمع های بین راهی استان مجموعه ای شامل: رستوران، کافی شاپ، فست فود، سفره خانه سنتی، سوپرمارکت، فروشگاه های عرضه پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد و روزانه ده ها هزار نفر از این مراکز بازدید یا خرید می کنند، به همین منظور، برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، گشت های سیار به صورت مستمر از این مراکز سرکشی می کنند.

تعزیرات

بیک تصریح کرد: گرانفروشی،  درج نکردن قیمت،  رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، نگهداری و فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از تخلفات شایع در این مراکز است.

این مسئول یادآور شد: از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره تلفن 135 اطلاع دهند تا با واحد صنفی مربوطه بدون چشم‌پوشی و برابر با قانون برخورد شود.

گفتنی است: طرح ویژه نظارت بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان با حضور میدانی کلیه کارکنان تعزیرات حکومتی قزوین در سطح استان اجرا می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز