شعار سال با عزم جدی دولت و همراهی مردم محقق می شود

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۲۳۷۸
شعار سال با عزم جدی دولت و همراهی مردم محقق می شود
امام جمعه قزوین گفت: شعار « مهار تورم و رشد تولید » با عزم جدی مسئولان و همراهی مردم محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی و پرهیزگاری اظهارداشت: در سال جدید با تغییر و تحول در طبیعت و نو شدن سال باید در خود نیز تحول ایجاد کنیم و در مسیر خوبی ها گام برداریم.

وی بیان کرد: داشتن نظم در امور می تواند به زندگی انسانها سامان بهتری دهد لذا توصیه می شود با منظم بودن در همه کارها بهزندگی خود نظم و سامان دهید.

امام جمعه قزوین با اشاره به شعار سال نیز گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند و همه وظیفه داریم در کنار یکدیگر به دولت خدمتگذار کمک کنیم تا تورم و گرانی را کنترل کرده و رضایت مردم را جلب کند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: دولت در کنترل تورم و مهار گرانی ها اقدامات خوبی را آغاز کرده و امیدواریم به زودی به نتایج بهتری برسیم و در این میان از همراهی و صبوری مردم نیز سپاسگزاریم.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: اگر مردم در کارها مشارکت کنند می توانیم به نتایج خوبی برسیم و برای مهار تورم، رشد اقتصادی و تولید هم به کمک مردم نیازمندیم.

وی با اشاره به سالروز عزل منتظری از جایگاه قائم مقامی رهبری، گفت: منافقین متاسفانه در دستگاه این شخص آنقدر نفوذ داشتند که مواضع خود را از زبان ایشان بیان می کردند و در نهایت با عزل منتظری که اقدام بموقع و ارزشمندی بود شاهد رفع خطر از انقلاب بودیم.

توافق با عربستان به مصلحت بود

امام جمعه قزوین توافق با عربستان را از موضع برتر و مصلحت دینی مفید دانست و اظهارداشت: امیدواریم با این سیاست منطقی شاهد تغییر مواضع دولت عربستان باشیم و روابط با همسایگان نیز تقویت شود.

آیت الله عابدینی با بیان فضایل ماه رمضان نیز گفت: رمضان ماه توبه و انابه، استغفار و بازگشت به معنویت است و امیدواریم مومنان از این فرصت برای نزدیک شدن به خداوند بخوبی استفاده کنند.

خطیب جمعه قزوین خواستار رعایت شئونات اسلامی و رعایت حجاب و آداب روزه داری در ایام عید و ماه مبارک رمضان شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز