هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۴۵۲۷۹۶
هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است که بی منت فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور و لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و حسین خوئینی سرپرست، معاو‌نین و کارکنان این جمعیت در سالن جلسات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، هلال احمر قزوین برگزار شد.

photo_2023-03-25_22-09-45

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و حلول بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: احمر بتوان اذعان کرد که هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است که خدمت بی منت به آحاد مردم ارائه می دهد.

وی افزود: اخلاص در خدمت خادمین خدمتگزار در هلال احمر کاملا دیده می شود که خدای متعال هم از همین جهت به آنها در کارشان برکت عطا کرده است. 

photo_2023-03-25_22-09-32

سیاهکلی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان هم با مدیریت خوب مدیران و همه دست اندرکاران آن فعالیتهای ارزشمندی ارائه داده و بر اساس گزارش های دریافتی با استفاده از نیروهای جهادی توانسته اند در نقاط حادثه خیز بسیار خوب حاضر شده و خدمت رسانی کنند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد:آمار تصادفات و تلفات جاده ای در ایام نوروز در استان قزوین بسیار کاهش داشته که جا دارد از همه دست اندرکاران و بانیان آن اعم از پلیس راه، راهداری، اورژانش ، آتش نشانی ئ هلال احمر تشکر و قدردانی کرد.

photo_2023-03-25_22-10-27

سیاهکلی ادامه داد: از جمعیت هلال احمر و بویژه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر قزوین نیز که در حوادث مختلف بسیار جهادی و پر تلاش حاضر شده و بی منت فعالیت می کنند تقدیر می کنیم.

در ادامه حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان هم گزارشی از خدمات ارائه شده در تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز