ثبت بیش از ۸۰ هزار تخلف سرعت در استان قزوین از آغاز طرح نوروزی

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۰۰:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۴۴۳۵
ثبت بیش از ۸۰ هزار تخلف سرعت در استان قزوین از آغاز طرح نوروزی
جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی بیش از ۸۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های هوشمند و گشتی‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ حسین تقی خانی جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس راه بیش از ۸۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های هوشمند و گشتی‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

وی گفت: به منظور پیشگیری از تخلف حادثه ساز و کاهش آمار حوادث جاده ای، سامانه‌های هوشمند و واحد‌های گشتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی کشور و استان قزوین مستقر شده و به صورت ۲۴ ساعته در حال ثبت تخلفات و جرائم رانندگی هستند.

پلیس

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: به توجه به اهمیت و موقعیت جغرافیایی استان قزوین، تعداد زیادی از مسافران نوروزی از این محور عازم سفر شده یا در این شهر اسکان داشته اند، که آمار بالائی از تردد هموطنان در ایام تعطیلات به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی در ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، بیش از ۸۰ هزار تخلف مربوط به سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسیده که با توجه به میزان تخلف و سرعت ثبت شده، با رانندگان متخلف برخورد و اعمال قانون صورت گرفته است.

سرهنگ تقی خانی اظهارداشت: سرعت غیرمجاز، از اصلی‌ترین تخلفات حادثه ساز در رانندگی بوده و به عنوان یکی از مهمترین خطوط قرمز پلیس است و برابر قانون، از ثبت جریمه تا توقیف ساعتی و انتقال خودرو به پارکینگ با سرعت بالای رانندگان برخورد صورت گرفته و ماموران پلیس راه بدون هیچگونه اغماض با رانندگان متخلف برخورد می کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز