تردد بیش از ۱۵ میلیون خودرو از محور‌های مواصلاتی استان قزوین

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۴۸۰۲
تردد بیش از ۱۵ میلیون خودرو از محور‌های مواصلاتی استان قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۱۵ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۷۸۸ خودرو از ۲۵ اسفندماه تا دهمین روز از سال جدید در مسیر‌های ارتباطی استان تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۱۵ میلیون و ۹۳۲ هزار مورد تردد از ۲۵ اسفندماه تا دهمین روز از سال جدید در مسیر‌های ارتباطی استان صورت گرفت که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.

حق لطفی افزود: در این مدت همچنین ۵۴ هزار و ۱۲۵ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری های کرایه‌ای مسافربری قزوین به نقاط مختلف کشور مسافرت کردند که در مقایسه با مدت مشابه گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین تردد‌ها مربوط به آزادراه قزوین - کرج و قزوین - رشت بوده که هم‌اکنون شاهد بار ترافیکی عادی و روانی در این محورها هستیم.

اتوبوس

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تصاویر نظارتی مرکز هم‌اکنون هیچ گونه مشکل خاصی در مسیر‌های ارتباطی استان قزوین مشاهده نمی‌شود و تردد در تمامی محور‌ها عادی و روان است.

وی از رانندگان خواست در زمان بازگشت نیز با احتیاط تردد کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما