کارخانه متخلف ملزم به تحویل ۱۴۰۰ کیسه آرد به نانوایان شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۵۴۹۴۹
کارخانه متخلف ملزم به تحویل ۱۴۰۰ کیسه آرد به نانوایان شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: یک شرکت آرد به دلیل تعطیلی خودسرانه ملزم به بازگشایی، تولید و تحویل ۱۴۰۰ کیسه آرد نانوایان قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا حسن پور در این باره گفت: در جریان گشت های سیار نوروزی، نظارت و کنترل بر نحوه تولید و توزیع آرد، مشخص شد یک کارخانه آرد، اقدام به تعطیلی خودسرانه و عدم تحویل ۱۴۰۰ کیسه آرد پیش فروش شده کرده که با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی در محل، کارخانه یادشده ملزم به بازگشایی، تولید و تحویل فوری آرد مورد نیاز نانوایان استان قزوین شد.

تعزیرات 2

وی افزود: جامعه هدف گشت های سیار نوروزی علاوه بر واحدهای صنفی خرد،کارخانجات و شرکت ها تولیدی عمده نیز هستند و اداره تعزیرات حکومتی نسبت به هرگونه تخلف و اخلال در بازار به ویژه در حوزه کالاها و اقلام مصرفی مردم مانند آرد و نان مماشات نمی کند.

حسن پور ضمن هشدار به متخلفان یادآورشد: با تخلفاتی مانند تعطیلی های خود سرانه، وجود گندم غیر مجاز در کارخانه های آرد، عرضه خارج از شبکه آرد یا سبوس، مطابقت نداشتن گندم خریداری شده با مفاد قرارداد، تولید و تحویل آرد نامطلوب، سهل انگاری و رعایت نکردن ضوابط نگهداری گندم، جابجایی و نگهداری غیر مجاز گندم به فوریت و قاطعانه برخود کرده و در سریع ترین زمان ممکن در محل بازرسی احکام قانونی صادر می شود.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز