ترافیک در جاده های استان قزوین نیمه سنگین و پر حجم است

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۵۰۲۱
ترافیک در جاده های استان قزوین نیمه سنگین و پر حجم است
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بار برگشت مسافران نوروزی جاده های استان قزوین بویژه در محورهای شمالی را نیمه سنگین و پر حجم کرده است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی شاهد بار سنگین بازگشت مسافران از سفر در محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان در مسیر بازگشت نیمه سنگین و پر حجم است و این تردد سنگین در مسیر بازگشت از محورهای شمالی بیشتر است.

photo_2023-01-15_09-42-14

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در محورهای شمالی کشور شاهد وزش باد شدید و ریزش باران هم هستیم و این پدیده جوی موجب لغزندگی سطح جاده ها شده لذا احتیاط در رانندگی اکیدا توصیه می شود.

ذاکری منش بیان کرد: محورهای بازگشت از رشت به قزوین، زنجان به قزوین و قزوین به کرج با ترافیک سنگین مواجه است و به رانندگان توصیه می شود با حوصله رانندگی کنند و ماندن در ترافیک آنها را دچارخستگی و بی حوصلگی نکند.

وی گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت نکردن فاصله طولی از خودروی جلویی و خواب آلودگی از جمله عوامل حوادث جاده ای است لذا از رانندگان درخواست می کنیم ضمن توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی پس از دو ساعت رانندگی حتما در توقف گاهها، مجتمع های بین راهی توقف کرده و پس از 15 دقیقه استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه استان قزوین رعایت فاصله از خودروی جلویی را نیز توصیه کرد و گفت: در استان قزوین این تخلف با دوربین های کنترل بدقت رصد شده و اعمال قانون می شود.

5461549

ذاکری منش اظهارداشت: امیدواریم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، هموطنان ضمن مدیریت در بازگشت از سفر با احتیاط و حوصله رانندگی کنند تا ایام نوروز آنها بدون حادثه سپری شود.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز