اعلایی: سوانح جاده ای در استان قزوین در تعطیلات نوروز کاهش داشت

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۵۰۷۱
اعلایی: سوانح جاده ای در استان قزوین در تعطیلات نوروز کاهش داشت
استاندار قزوین گفت: با اقدامات موثر دستگاه های امدادی و پلیس راه تعداد سوانح جاده های در ایام نوروز در استان کاهش داشته است.

به گزار خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که روز شنبه با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت برخط برگزار شد، اظهارداشت: قزوین از  استان‌هایی است که حجم زیادی از تردد در محورهای مواصلاتی آن صورت می گیرد که علیرغم این تردد زیاد، با تلاش دستگاه‌های اجرایی، پلیس و نیروهای جهادی از ابتدای نوروز شاهد کاهش سوانح و فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

وی با اشاره به اقدام ابتکاری استان برای کاهش حوادث جاده‌‌ای بیان کرد: در استان به صورت ویژه و ابتکاری برای دومین سال از ظرفیت گروه‌های جهادی برای همیاری پلیس با هدف کاهش تصادفات استفاده کردیم که سال قبل منجر به کسب رتبه اول کشور در کاهش سوانح جاده‌ای شد.

photo_2023-04-01_14-05-38

اعلایی افزود: امسال نیز این نیروهای جهادی در قالب ۳۵ گروه در نقاط حادثه خیز مستقر شدند و در کنار پلیس، هلال احمر، راهداری و سایر خادمین مردم، نقاط حادثه خیز را به صورت مستمر پوشش داده اند.

استاندار قزوین یادآورشد: اعمال قانون در خصوص رعایت نکردن فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان اقدام دیگری برای کاهش تصادفات بود که در مسیر‌ها و مبادی ورودی استان از طریق پیامک به رانندگان اطلاع‌رسانی شده است که از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از ۲ هزار جریمه  برای رعایت نشدن فاصله طولی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش حضور مسافران و گردشگران در استان گفت: اقدامات مختلفی از سوی راهداری و میراث فرهنگی در مسیرها و اماکن مختلف انجام شده که مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز