دقیقی گزینه اول و آخر ما برای هدایت شمس آذر بود

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۵:۵۹
کد خبر: ۱۴۷۸۷۳۷
دقیقی گزینه اول و آخر ما برای هدایت شمس آذر بود
مدیرعامل تیم فوتبال شمس آذر پس از اعلام کناره گیری سعید دقیقی از هدایت این تیم اعلام کرد: با توجه به اینکه گزینه اول و آخر ما آقای دقیقی بود، ما در شرایط کنونی هیچ گزینه‌ای نداریم و قطعا در جلسه‌ای گزینه‌های لازم را بررسی خواهیم کرد و تمام تلاش مجموعه این خواهد بود که تیم بتواند شرایط مناسبی را در فصل آتی پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهاب زندی، مدیرعامل تیم فوتبال شمس‌آذر در پیامی که در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد، از پذیرش استعفای سعید دقیقی خبر داد.

وی در این پیام نوشته است:

"صعود شمس آذر را بار دیگر به قزوینی‌های عزیز تبریک می‌‎گویم و از حمایت‌های پرشور آن‌ها در این مسیر تشکر می‌کنم. امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب برای فصل آینده نیز شرایط خوبی را طی کنیم و باعث خوشحالی هواداران عزیز شویم.

از آقای دقیقی بابت تمام زحماتی که در تیم کشیدند قدردانی می‌کنیم. او جزو خانواده بزرگ شمس آذر است و قطعا همگی ما دوست داشتیم کنار ما کار را ادامه دهند. با این حال طبیعی است که باید به تصمیم ایشان احترام بگذاریم. باشگاه اما با قدرت به راهش ادامه خواهد داد. همگی ما در قبال این نام و مردم عزیز قزوین مسئول هستیم و باید با قدرت و برنامه‌ریزی مناسب وارد مسابقات سخت لیگ برتر شویم. قطعا شرایط لیگ برتر متفاوت است و کار سخت‌تری پیش رو خواهد بود. دیدگاه همگی ما این است که به عنوان یک خادم در این باشگاه وظیفه داریم و در نهایت همه ما روزی خواهیم رفت و این تیم و هواداران آن هستند که همیشگی خواهند بود.

آقای سعید دقیقی قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده بود و ادامه همکاری مستلزم مذاکره و توافق طرفین بود. همانطور که گفتم گزینه قطعی ما برای حضور در لیگ برتر ایشان بودند. با این حال ایشان اعلام کردند که قصد ادامه همکاری را ندارند، همانطور که گفتم باشگاه به راهش ادامه خواهد داد.

با توجه به اینکه گزینه اول و آخر ما آقای دقیقی بودند ما در شرایط کنونی هیچ گزینه‌ای نداریم و تصورمان روی ادامه همکاری بود. طی جلسه‌ای قطعا گزینه‌های لازم را بررسی خواهیم کرد و تمام تلاش مجموعه این خواهد بود که تیم بتواند شرایط مناسبی را در فصل آتی پشت سر بگذارد. همگی ما وظیفه داریم تا روزی که در باشگاه در هر بخشی، سمت داریم، برای موفقیت آن تلاش کنیم و در نهایت باز هم می‌گویم همگی ما روزی خواهیم رفت و تنها باشگاه و هوادارانش خواهند ماند."

سعید دقیقی، چند روز گذشته خبر خداحافظی خود از تیم فوتبال شمس آذر را اعلام کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز