ترویج بیمه کشاورزی نیازمند اقدامات فرهنگی است

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۷۹۳۵۶
ترویج بیمه کشاورزی نیازمند اقدامات فرهنگی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ترویج استفاده از بیمه کشاورزی در کنار کارهای فنی و مالی به اقدامات فرهنگی و همراهی جامعه کشاورزان هم نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛  محمد حسین عطایی در نشست مشترک با مدیریت صندوق بیمه بانک کشاورزی استان قزوین که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: دولت با صراحت اعلام کرده از صندوق بیمه کشاورزی حمایت می‌کند و مقرر شده میزان پرداخت غرامت را افزایش دهد.

وی افزود: حمایت دولت موجب می شود با استقبال بیشتری از سوی کشاورزان روبرو شویم اما تحقق این کار نیازمند کارهای فرهنگی است تا بهره برداران بیشتری مشارکت کنند.

عطایی تصریح کرد: بیشتر باغداران استان قزوین از پیشکسوتان عرصه باغداری در کشور محسوب می‌شوند و باید فرهنگ‌سازی کنیم تا همگان متوجه شوندبیمه کردن محصول کشاورزی فقط متوجه بیمه کننده یا بیمه شونده نیست و در نهایت به نفع  بخش کشاورزی تمام می‌شود.

کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: خوشبختانه جایگاه استان قزوین در بیمه محصولات کشاورزی در کشور مطلوب و قابل قبول است و باید این روند تداوم یابد. 

این مسئول بیان کرد: ضریب نفوذ بیمه کشاورزی باید افزایش یابد، هرچند در بخش زراعی رتبه بسیار خوبی در کشور داریم، اما سایر بخش‌های کشاورزی نیز باید تحت پوشش بیمه قرار گیرد. 

عطایی افزود: صندوق بیمه کشاورزی کاربرد انتفاعی ندارد و نباید اینگونه برداشت شود که بیمه شونده برای هر سال حتما چند برابر آن به ازای حق بیمه غرامت دریافت کند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز