کمربندی سبز قزوین بعنوان بزرگترین پروژه درون شهری در عید غدیر افتتاح می شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۴۸۰۴۰۰
کمربندی سبز قزوین بعنوان بزرگترین پروژه درون شهری در عید غدیر افتتاح می شود
شهردار قزوین گفت: ابر پروژه کمربند سبز برای اتصال جنوب به شمال شهر قزوین در عید غدیر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ مهدی صباغی شهردار قزوین در مراسم افتتاح بوستان مادر و کودک گفت: رویکرد ما توجه به جنوب شهر است تا با توزیع عادلانه امکانات بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

photo_2023-05-31_13-39-55

وی افزود: مردم باصفا و صبور جنوب شهر قزوین در گذشته با صبوری کامل مشکلات را تحمل کردند و ما رسالت داریم با توزیع مناسب امکانات زمینه برخورداری همگان را از خدمات شهری مهیا کنیم. 

صباغی تصریح کرد: امروز خرسندیم بزرگترین بوستان استان را در جنوبی ترین نقطه شهری افتتاح می کنیم و مکان امن و توام با آرامشی برای تفریح و استراحت و ورزش بانوان بزرگوار ایجاد شده است.

photo_2023-05-31_14-12-47

شهردار قزوین یادآورشد: بزودی بزرگرترین گردهمایی مردمی را در عید غدیر در کنار افتتاح ابرپروژه شهری را جشن خواهیم گرفت. 

وی بیان کرد: در ولادت امیرمومنان بزرگترین جشن را با یک افتتاح عمرانی برگزار خواهیم کرد و با بهره برداری از کمربند سبز شهروندان می توانند در کمتر از ۱۲ دقیقه با هشت آنتن دسترسی از شمال به جنوب تردد کنند و مشکل ترافیک این محدوده حل خواهد شد. 

photo_2023-05-31_13-39-34

صباغی یادآورشد: احداث استخر در جنوب شهر قزوین و ساخت و تکمیل تالار شهر برای اجرای برنامه های هنری مانند نمایش در دست اجراست که می تواند خبر خوبی برای هنرمندان باشد.

وی گفت: بوستان مادر و کودک با ۵۵ میلیارد تومان عوارض مردم ساخته شده و امیدواریم بتواند رضایت مردم منطقه جنوب شهر را جلب کند.

photo_2023-05-31_14-12-38

صباغی تصریح کرد: احداث کمربند سبز قزوین ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و می تواند گره گشای مشکلات شهروندان باشد.

شهردار قزوین اظهارداشت: نباید دنبال اختلاف باشیم و با وحدت دنبال کار مردم برویم و هرجا اختلاف باشد مردم آسیب می بینند.

photo_2023-05-31_13-39-38

صباغی بیان کرد: مردم به شادی و نشاط نیاز دارند و باید محیط های سالم و مفرحی داشته باشند باید تفرج گاهها زیاد شود.

وی گفت: کلنگ پارک ۱۸ هکتاری خانواده بزودی به زمین زده می شود و  در مینودر سه هکتار دیگر اضافه شده و بوستان بانوان را توسعه خواهیم داد تا بانوان براحتی تفریح کنند.

photo_2023-05-31_14-12-43

شهردار قزوین یادآورشد: اگر وحدت نظر داشته باشیم خدمات بیشتری می توان به مردم ارائه کرد و باید دانست مهم نیست شهردار کیست ولی شهردار نباید سیاسی باشد بلکه باید نوکر باشد.

بوستان بانوان و مادر و کودک قزوین با 4.3 هکتار مساحت با 55 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و دارای ایستگاه دوچرخه سواری، رینگ پیاده روی، اتاق مادر و کودک، سالن تخصصی ورزش های هوازی و سالن بدن سازی، زمین های بازی کودکان، زمین های ورزشی بدمینتون، والیبال، فضاسازی آموزشی، امفی تئاتر روباز برای برگزاری نمایش و آلاچیق های تفریحی و پارکینگ خودرو است.

photo_2023-05-31_14-27-03

این بوستان همچنین دارای چندین ساختمان اداری، ورزشی، کوشک، ساختمان های ورودی، انبار و استراحت کارگری، سرویس های بهداشتی، چایخانه،  مسیر نمایشگاهی و ۴۴۲ متر زمین بازی کودکان،  مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، میدانچه سلامت و آب نماست.

photo_2023-05-31_14-25-47

با ساخت این بوستان ضمن افزایش سرانه فضای سبز و تقسیم عادلانه امکانات در  سطح شهر زمینه افزایش زیرساختها در محلات کمتر توسعه یافته فراهم شده است.

در مراسم افتتاح بوستان بانوان مادر و کودک تعدادی از اعضای شورای شهر، حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و جمعی از شهروندان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز