۱۵ برنامه اجرایی برای تحول در اتاق بازرگانی قزوین اعلام شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۴۸۰۶۵۲
۱۵ برنامه اجرایی برای تحول در اتاق بازرگانی قزوین اعلام شد
رئیس جدید اتاق بازرگانی قزوین از ۱۵ برنامه کاربردی و کلیدی برای تحول اساسی، برندسازی و ارتقای جایگاه اتاق استان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در دوره جدید عصر چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

 مهدی عبدیان در این نشست از 15 برنامه هیئت رئیسه جدید اتاق بازرگانی قزوین برای تحول در این عرصه رونمایی کرد و اظهار داشت: برای ارتقای جایگاه اتاق بازرگانی قزوین 15 برنامه عملیاتی و کاربردی تدوین و پیش بینی شده که امیدواریم بتوانیم همه آنها را با کمک فعالان اقتصادی اجرایی کرده و گام موثری در برند شدن این اتاق برداریم.

009

وی اضافه کرد: توسعه برند اتاق بازرگانی استان در راستای تقویت جایگاه آن از طریق بهبود ارتباط اتاق با رسانه ها و افکار عمومی، تمرکز بر توسعه صادرات و ارتباطات بین المللی با توجه به ظرفیت های استان با شناسایی مشکلات و موانع و تسهیل گری در امور با تدوین برنامه های کاربردی، بررسی روش های تامین مالی با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله اوراق گام از مهمترین محورهای این برنامه است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: ایجاد و به روز رسانی بانک اطلاعاتی مورد نیاز اعضا و توسعه گزارش های آماری به صورت کاربردی، ترویج کارآفرینی در میان بانوان و کمک به بهبود و اصلاح سیاست ها در حمایت از بانوان کارآفرین، توجه به جوانان فرهیخته برای توسعه و پیشرفت استان و اجرای طرح های مهارت آموزی اثربخش از دیگر برنامه های دوره جدید برای تحول در اتاق بازرگانی قزوین است.

عبدیان گفت: شناسایی و به خدمت گرفتن فرصت های قابل استفاده برای اعضا، توسعه آموزش های اثربخش برای توانمندسازی اعضا، ایجاد سیستم های مشاوره حضوری و برخط در بخش های متنوع مورد نیاز اعضا، توسعه کارآفرینی و توجه به شرکت های دانش بنیان، تقدیر از فرهیختگان در سطوح و جایگاههای مختلف و صیانت حقوقی اعضا با توجه به ظرفیت قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از دیگر برنامه های تحول گرایی در اتاق بازرگانی است.

008

رئیس اتاق بازرگانی قزوین تصریح کرد: همچنین ایجاد صدای واحد بخش خصوصی برای پیگیری و حل مسائل اعضا و ایجاد تعامل چند سویه با تمام ذی نفعان ، ارتقای سطح کیفیت زندگی اعضا با راه اندازی باشگاه ورزشی و پایش سلامت پزشکی نیروها، توجه ویژه به بخش گردشگری و سرمایه گذاری در حوزه انبوه سازی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در دوره جدید هدف گذاری شده است.

این فعال اقتصادی بیان کرد: یک کمیته ویژه گردشگری زیر نظر رئیس اتاق تشکیل خواهد شد تا بتوانیم این بخش را مورد توجه قرار داده و برای رونق و توسعه صنعت توریسم و بوم گردی مشارکت بیشتری کنیم.

عبدیان از تشکیل هشت کمیسیون تخصصی با انتخاب نمایندگان جدید هم خبر داد و اظهارداشت: کمیسیون های گردشگری، ساختمان، تجارت و گمرک، حقوقی و قضایی، صنعت و معدن، انرژی و مشتقات نفتی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان و کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی برای بررسی و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی فعالیت در این دوره با نمایندگان جدید را آغاز خواهد کرد.

007

در این نشست ۸ نماینده اتاق شامل آقایان محمد ابراهیم اسدی، غلامحسین جعفرزاده شایان، غلامرضا کشاورز، محمد فرهاد کیایی، محمدرضا فاروقی، امیرعادل طاهرخانی، اصغر آهنی ها و مهرداد دانشور برای شرکت در شورای گفتگو معرفی شدند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز