نظارت جامع بر واحد‌های نانوایی استان قزوین بیشتر می شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۸۰۷۴۳
نظارت جامع بر واحد‌های نانوایی استان قزوین بیشتر می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحد‌های نانوایی از تامین آرد تا پخت نان با فرآیندهای متعددی روبرو هستند که نظارت بر فعالیت آن‌ها باید به صورت جامع و کامل صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست فرعی کارگروه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: در مانور بازرسی از واحد‌های نانوایی باید نوع تامین، خرید و توزیع آرد و همچنین کیفیت پخت نان و تعطیلی این واحدها در سطح استان بررسی شود. 

وی اضافه کرد: برای مانور نانوایان ۳۰ واحد خودرو و تعداد ۵۰ نفر بازرس بسیجی پیش بینی شده تا در سطح استان نظارت کامل و جامعی بر روی واحد‌های نانوایی صورت گیرد.

عطایی در ادامه باشاره به وضعیت تامین گوشت مرغ در بازار تصریح کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا این کالای اساسی در بازار تامین شده و مردم با کمبودی روبرو نشوند.

photo_2023-06-01_07-55-59

این مسئول یادآورشد: نظارت بر پلمب خودروهای حمل مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع باید با جدیت انجام شود و از هرگونه حمل مرغ بدون پلمب ویژه جلوگیری شود. 

عطایی اظهارداشت: لازم است از ظرفیت دامپزشکی برای نظارت بر روند کشتارگاهها و توزیع مرغ بخوبی بهره گرفت و از تمامی دستگاه های ستادی و وابسته برای نظارت هرچه بهتر بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خوشبختانه روند جوجه ریزی در خرداد ماه وضعیت بهتری داشته و پیشرفت این موضوع یک دوره توزیع بیشتری را برای بازار آینده فراهم می کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز