۵ هزار نفر از استان قزوین به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۴۸۰۹۸۷
۵ هزار نفر از استان قزوین به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: در سالگرد ارتحال امام راحل پنج هزار نفر از استان قزوین با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ سرهنگ حمزه برین روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران که در محل سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، اظهارداشت: کمک به مردم در روزهای سخت از مصادیق نقش آفرینی سپاه در ولایتمداری است و مشارکت در موضوعات فرهنگی مهمی چون فرهنگ عفاف و حجاب و جهاد تبیین و مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی از رسالت های سپاه است.

وی بیان کرد: سپاه غیر از نقش دفاعی و امنیتی در حوزه های فرهنگی هم نقش آفرین است و اگر برخی  با کج فهمی مانعی در مسیر خدمت رسانی ایجاد کنند ما را از عزم جدی در مسیرمان باز نمی دارد. 

برین تصریح کرد: سالگرد ارتحال امام راحل فرصتی برای تجدید بیعت با بنیانگذار نظام است و امسال نیز برای اعزام زائران برنامه ریزی خوبی شده است. 

وی گفت: امسال برای ۵ هزار زایر همه امکانات خود را وارد میدان کرده ایم و امکانات دیگر نهادها هم باید پای کار باشد تا مراسمی شایسته برگزار شود. 

معاون هماهنگی کننده سپاه استان بیان کرد: امسال ۵ هزار نفر با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس عازم مرقد مطهر می شوند و تمهیدات لازم برای این کار صورت گرفته است. 

وی گفت: شهرستان قزوین تعداد ۱۷۰۰ نفر، تاکستان ۷۰۰ نفر، البرز ۷۸۰ نفر، بویین زهرا ۷۵۰ نفر، آبیک ۶۶۰ نفر و آوج ۲۶۴ نفر سهمیه برای اعزام دارند. 

برین افزود: همه زائران تحت پوشش بیمه قرار دارند و مقدمات اعزام هم انجام شده است. 

این مسئول اظهارداشت: مربیانی از تبلیغات اسلامی و راویان دفاع مقدس با زائران اعزام می شوند تا به سوالات افراد پاسخ دهند. 

IMG_20230601_175352_797

برین گفت: از زائران درخواست می کنیم از آوردن وسایل اضافی خودداری کرده و سبک سفر کنند تا در ازدحام جمعیت و مراسم دچار مشکل نشوند. 

وی بیان کرد: زائران امام راحل شامگاه شنبه سیزدهم خرداد ماه عازم تهران می شوند و ساعت ۸ صبح در مراسم سالگرد شرکت می کنند. 

وقایع نگاری کنید 

سرهنگ برین افزود: به زائران پیشنهاد می شود از لحظه آغاز سفر و حضور در مرقد امام خاطرات ومشاهده خود را ثبت و ضبط کنند تا در اختیار دیگران هم قرار گیرد. 

وی گفت: علاقمندان برای ثبت نام و اعزام به مرقد مطهر امام راحل می توانند به پایگاههای مقاومت بسیج مراجعه کنند. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز