مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار محمدیه از پروژه های اقدام ملی مسکن بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۱۰۵۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار محمدیه از پروژه های اقدام ملی مسکن بازدید کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه شهردار محمدیه به منظور بررسی وضعیت زیرساخت های مهرگان از واحدهای در دست ساخت اقدام ملی مسکن بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عصر پنجشنبه سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه محمد پیری شهردار محمدیه و محمد روشن رئیس شورای اسلامی این شهر از طرح های احداث مسکن در مهرگان بازدید کردند.

photo_2023-06-01_22-05-06

در این بازدید وضعیت ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی طرح های درحال احداث اقدام ملی مسکن توسط پیمانکاران مختلف مورد بازدید قرار گرفت.

هاشمی در این بازدید از تعامل بسیار خوب و منطقی شهردار محمدیه در تامین زیرساختها بویژه روکش آسفالت معابر ناحیه شهری مهرگان تشکر و قدردانی کرد.

photo_2023-06-01_22-05-29

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک به استان از شهردار محمدیه خواست برای روکش آسفالت محدوده پروژه هایی که تکمیل شده و آماده واگذاری است اقدام عاجلی صورت دهد.

photo_2023-06-01_19-32-28

پیری شهردار محمدیه نیز ضمن اعلام آمادگی برای تامین برخی خدمات شهری این منطقه بویژه روکش آسفالت معابر اصلی قول مساعد داد و اظهارداشت: وظیفه خود می دانیم خدمت رسانی در مهرگان را سرعت بخشیم تا رضایت ساکنان این ناحیه جلب شود.

photo_2023-06-01_22-05-33

علیرغم محدودیت های اعتباری در کنار خدمت رسانی به شهر محمدیه تلاش می کنیم نیازهای زیرساختی در مهرگان را نیز تا حد ممکن برطرف کنیم تا دغدغه ساکنان آن کمتر شود.

این بازدید بیش از سه ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز