دو حلقه چاه آب در شهر محمدیه راه اندازی شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۸۲۱۵۳
دو حلقه چاه آب در شهر محمدیه راه اندازی شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز گفت: با راه اندازی دو حلقه چاه، کمبود آب آشامیدنی شهرهای بخش محمدیه در شهرستان البرز برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجب پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز در این باره اظهارداشت: با توجه به افت شدید سطح منابع آبی شهرهای بخش محمدیه (محمدیه، مهرگان، بیدستان و شریفیه) در عملیات اجرایی شبانه روزی و بی وقفه در مدت ۱۲ روز ، نسبت به راه اندازی دو حلقه چاه اقدام شد و آبرسانی به مخازن ذخیره شهرهای یاد شده به پایان رسید.

رجب پور افزود: عملیات اجرایی شامل راه اندازی و تجهیز دو حلقه چاه، نصب اتاقک سرچاهی، خرید و نصب دو دستگاه تابلو برق، نصب دو دستگاه الکتروپمپ شناور و تکمیل اتصالات سرچاهی و سه راه گیری به خط انتقال بود.

چاه آّب

وی تصریح کرد: تا زمان برق رسانی به تاسیسات یادشده انتقال دو دستگاه دیزل ژنراتور جهت تامین برق مورد نیاز تجهیزات جانمایی و راه اندازی شد.

رجب پور گفت: عملیات اجرایی راه اندازی دو حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

این مسئول یادآورشد: برای سایر اقدامات اجرایی از جمله برق رسانی به ۲۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که  در حال پیگیری هستیم و از طرفی عملیات اجرایی انجام شده شامل: حفر چاه ها و خطوط جمع آوری و انتقال نیز به طول ۲.۵ کیلومتر در سال گذشته با اعتباری به میزان ۸۱ میلیارد ریال انجام شده است.

چاه آب 2

مدیر امور آبفای شهرستان البرز اظهارداشت: برای اجرای این طرح در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: در کنار بهره برداری از چاه های یادشده از مردم شریف محمدیه درخواست می شود الگوی مصرف آب که ۱۴ مترمکعب برای هر مشترک در ماه است را رعایت کنند تا با افت فشار و قطعی احتمالی آب مواجه نشوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز