۵۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان قزوین مقاوم سازی شده است

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۸۳۳۴۷
۵۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان قزوین مقاوم سازی شده است
مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: ۵۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی قزوین در مقیاس کشوری مقاوم سازی شده و در رده بالاتری از میانگین کشوری قرار داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ مدیران راه و شهرسازی و سازمانهای تابعه و مرتبط با مسکن استان قزوین در نشست با خبرنگاران مهمترین فعالیت های حوزه کاری خود را تشریح کردند.

فرهاد سبحانی در این نشست که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد با تشریح عملکرد این نهاد در خصوص پروژه های مسکن روستایی، مسکن محرومان و نهضت ملی مسکن در استان قزوین اظهارداشت: پروژه های نهضت ملی مسکن که بنیاد مسکن استان مسئول اجرای آنهاست از پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد برخوردار است.

008

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: طرح هادی روستایی در بیش از ۵۰ درصد روستاهای استان اجرا شده ولی در بخشهایی نظیر طارم و بخشی از منطقه الموت بدلیل کمبود اعتبارات بین ۳۰ تا ۴۰ درصد طرحها اجرا شده که این امر در آینده با تزریق اعتبار مناسب به وضعیت اجرایی قابل قبولی خواهد رسید. 

وی بیان کرد: ۶۲ درصد واحدهای روستایی استان در مقیاس استانی و ۵۶ درصد در مقیاس ملی مقاوم سازی شده که از میانگین کشوری( ۵۰ درصد) بالاتر هستیم.

سبحانی تصریح کرد: سهم استان قزوین از واحدهای مسکن روستایی وشهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت تعداد 4 هزار واحد است که احداث آنها در مهرگان و سایر شهرها انجام شده و متقاضیان به بانکها معرفی شده اند.

این مدیر یادآورشد: با امضای تفاهم نامه با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بسیج برای اعطای کمک های بلاعوض به دهک های یک تا پنج نیز اقدام لازم انجام شده است.

009

ساخت 130 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: ساخت 130 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول در استان نیز به پایان رسیده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز