ریاست شورای اسلامی شهر قزوین:

"ماهواره فجر" معادلات بین المللی قدرتهای دنیا را به هم زد

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۵۲۱۴
ماهواره فجر معادلات بین المللی قدرتهای دنیا را به هم زد
ظاهری: پرتاب "ماهواره فجر" از سوی دانشمندان ایرانی به فضا، معادلات بین المللی قدرت های دنیا را به هم زد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ عباس ظاهری رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر و شهردار قزوین، پیرامون برخی پروژه ها و چشم اندازهای کهن شهر قزوین، ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از تشکیل جلسه، افزود: دستاوردها و پیشرفت هایی که کشورمان در سالهای اخیر با تلاش دانشمندان و تلاشگران عرصه های مختلف بدست آمده است، جزو افتخارات کاملا بومی و ماندگار کشور محسوب می شود.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران برکتی است و مسئولین در هر جایگاه و مقامی در کنار ملت ایران وظیفه سنگینی بر عهده دارند، چراکه انقلاب ایران تنها به ایرانیان تعلق نداردو جهانیان و امت مستضعف در سراسر دنیا از نتایج این حرکت مردمی نفع بردند.

وی خاطرنشان کرد: نقشی که خانواده بزرگ ابوترابی، به ویژه پدر و برادر بزرگوار ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ داشتند بی نظیر بوده است.

وی با بیان خاطره ای از سید آزادگان و تأثیرگذاری ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب، امام خمینی (ره) در صف مقدم بودندو با تلاش ایشان و پیروان راستینی که داشتند فجر و پیروزی بزرگی آفریده شد تا به قول رهبر کبیرمان این انقلاب، انفجار نور لقب بگیرد.

zaheri shora

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز