شهردار قزوین:

توسعه شهر قزوین با خرد جمعی صورت می‌گیرد

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۷:۵۰
کد خبر: ۲۷۶۱۲۲
توسعه شهر قزوین با خرد جمعی صورت می‌گیرد
مدیریت شهری قزوین برای برنامه‌ریزی توسعه شهری از خرد جمعی با شعار مدیریت متحد شهری بهره می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی، شهردار قزوین، در نشست مشترک سفیر اتریش در ایران با مدیریت شهری قزوین که با حضور معاون سازمان محیط زیست و سایر مدیران استانی و شهری برگزار شد، افزود: امیدواریم این نشست اولین قدم برای توسعه ارتباطات بین کشور اتریش با شهر قزوین باشد.

وی با اشاره به موقعیت های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و اقتصادی شهر قزوین بیان کرد: شهر قزوین دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیاری برای تبادل اطلاعات و همکاری است.

نصرتی گفت: شهر قزوین دارای پیشینه تاریخی غنی است و از این ظرفیت برای توسعه شهر قزوین استفاده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در شهر قزوین کارگروهی با حضور متخصصان به نام قزوین 20+ فعالیت می‌کنند که با نگاه کارشناسی برای توسعه شهر قزوین برنامه‌ریزی می کنند.

وی گفت: شهرداری قزوین با توجه به پتانسیل های فراوان این آمادگی را دارد با کشور اتریش در زمینه های گردشگری، محیط زیست و اقتصادی همکاری و تبادل نظر دوطرفه داشته باشد.

نصرتی بیان کرد: مدیریت شهری قزوین در زمینه پروژه‌های احداث مترو قزوین و هشتگرد، قطار داخل شهری، طراحی و راه اندازی دستگاه زباله سوز، فرودگاه شهر قزوین با موضوعات آموزشی، مسافر سبک، سرمایه گذاری در زمینه‌های احداث هتل، مراکز تفریحی در منطقه نمونه گردشگری، جذب توریست، ارتباطات دانشگاهی و عقد خواهرخواندگی با یکی از شهرهای اتریش برای همکاری اعلام آمادگی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز