مسئول اداره ورزش و جوانان:

طرح «ورزش همگانی» در اقبالیه اجرایی می‌شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۶:۵۳
کد خبر: ۲۷۶۱۹۸
طرح «ورزش همگانی» در اقبالیه اجرایی می‌شود
یکتایی: با برنامه‌ریزی‌های دقیق باید فرهنگ ورزش کردن را در جامعه گسترش دهیم و زمینه ورود جوانان را در رشته‌های ورزشی مورد علاقه آن‌ها فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین یکتایی، مسئول ورزش و جوانان شهر اقبالیه پس از نشست با مسئولین شهر اقبالیه در جهت توسعه ورزش همگانی که با حضور معاون شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس هیات ورزش های همگانی اقبالیه و دست اندرکاران ورزش این شهر برگزار شد؛ اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیوسته باید فرهنگ ورزش کردن را در جامعه بسط و گسترش دهیم و زمینه ورود نوجوان و جوانان را در رشته‌های ورزشی مورد علاقه آن‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: مسئولان باید برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به ورزش از هیات‌های ورزشی بیشتر حمایت کنند و همچنین مکان‌های ورزشی مناسبی را به این کار اختصاص دهند.

یکتایی با اشاره به اهمیت تربیت بدنی و ورزش در جامعه بیان کرد: نیاز به ورزش در جامعه امروزی انکارناپذیر است و جزو نیازهای اساسی به شمار می‌رود و ورزش همگانی نیز مورد توجه آحاد مردم جامعه قرار گرفته و اثرات مثبتی در جامعه دارد که می‌توان به تأمین سلامت و بهداشت جسمانی و روانی، کاهش هزینه‌های درمانی و جلوگیری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

مسئول ورزش شهر اقبالیه با اشاره به تأثیر بسزای ورزش در جامعه عنوان کرد: ورزش یک راهکار بسیار خوبی است تا جامعه را از نظر فرهنگی ارتقا دهیم و این کار نیازمند برنامه‌ریزی است و همچنین باید برای اجرای این طرح عظیم از نیروی کارآمد و جوان استفاده کنیم.

وی اظهار کرد:هدف نهایی توسعه ورزش همگانی بدست آوردن سلامتی، نشاط، شادابی و غنی سازی اوقات فراغت می باشد و با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند می‌توان به هدف والای ورزش که همان نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها است، دست پیدا کرد.

یکتایی در خاتمه افزود: با همکاری و همدلی که بین مسئولین شهر اقبالیه در جهت توسعه ورزش همگانی وجود دارد؛مقرر گردید در کلیه بوستان ها، فضاهای سبز و اماکن ورزشی شهر اقبالیه ورزش همگانی همه روزه بصورت رایگان برگزار گردد و آحاد مردم اقبالیه می توانند بصورت رایگان به ورزش صبحگاهی و همگانی بپردازند.

2yektaii

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز