رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از افزایش ۵۲درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۵۳۱
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از افزایش ۵۲درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد
سرهنگ ولی وندایی از افزایش 52درصدی دستگیری و شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ ولی وندایی با اشاره به افزایش 14درصدی مجموع دستگیری های مرتبط با موادمخدر در استان، افزود: از 13مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده، 12مرحله کنترل محورهای ارتباطی و یک مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سه ماه نخست علاوه بر کشف مقادیر قابل توجه موادمخدر، یک هزار و 300نفر توزیع کننده و معتاد نگهدارنده دستگیر شدند.

وی، اولویت پلیس را در مقابله و برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر در محلات اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح های یاد شده و درخواست های مردمی، طرح جداگانه ای باعنوان پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور به اجرا درآمده و طی 10مرحله هشت نقطه آلوده پاکسازی و 60 نفر از عوامل توزیع مواد نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین اظهارکرد: به منظور پاکسازی استان و حاشیه شهرها از وجود معتادان کارتن خواب و متجاهر، طرح جمع آوری و تحویل آنها به کمپ های درمان معتادان با همکاری و همراهی دستگاه قضایی استان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بویین زهرا از کاهش 41درصدی سرقت منزل در سه ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی بویین زهرا در این مدت 66درصد کاهش وقوع سرقت اماکن خصوصی، 100 درصد کاهش وقوع سرقت محموله و اماکن دولتی، 66 درصد افزایش کشف سرقت مغازه، 40درصد افزایش کشف خودرو، 100درصد افزایش کشف کش روزنی و 16درصد افزایش کشف موتور نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

به گفته سرهنگ رسول حسین آبادی، در این رابطه 113سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

وی اضافه کرد: در سه ماه نخست سال جاری همچنین 14 کیلو و 844 گرم انواع موادمخدر کشف و شش قاچاقچی به همراه 17توزیع کننده مواد و 101معتاد متجاهر دستگیر و روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز