مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اعلام کرد:

مانور آتش نشانی در شهرک صنعتی لیا قزوین برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۴۲۹
ناصحی: برگزاری مانور آتش نشانی فرصتی برای نشان دادن آمادگی نیروهای آتش نشان در مواقع بروز خطرات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بمناسبت روز آتش نشانی و ایمنی مانور آتش نشانی با حضور مسئولین استانی و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی لیا برگزار شد.

عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در این مراسم  گفت: در حال حاضر پنج ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به هفت خودروی آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند که بزودی ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی آبیک راه اندازی میشود.

 وی افزود: تاکنون بیش از یکهزار و 120 ساعت دوره های آموزشی پیشگیری از حریق برگزار و 340 عملیات آتش نشانی اطفا حریق در شهرکها و نواحی صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اهداف سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: تربیت و آموزش آتش نشانان، انجام ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی و برگزاری مانورهای آموزشی، آموزش و ترغیب پرسنل آتش نشانی به منظور تقویت آمادگی جسمانی، پایش و ارزیابی مرتب از کلیه عوامل خطر ساز و ناایمن در شهرکها و نواحی صنعتی و .. از مهمترین وظایف در مقابله با هر گونه خطرات احتمالی خصوصاً آتش سوزی در واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی می باشد.

در ادامه این مراسم”ابوالفضل ذوالقدر" مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به اثرگذاری آموزش در کاهش خطرات گفت: سازمان آتش نشانی استان آمادگی ارائه آموزش به پرسنل آتش نشانی ، برگزاری کلاسهای پیشگیری با حضور کارشناسان ارشد در شهرکها  و نواحی صنعتی استان را دارد.

در پایان این مراسم به آتش نشانان نمونه  ایستگاههای آتش نشانی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان جوایزی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز