فرماندار شهرستان البرز تاکید کرد:

تکریم مردم اولویت مسئولین باشد

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۹۹۶
تکریم مردم اولویت مسئولین باشد
حسن پور: اگر بیماری وارد مراکز درمانی می شود حتی اگر نتواند تمام خدمات مورد نیاز را دریافت نماید، می بایست تکریم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز در نشستی که در راستای اجرای طرح خرید خدمت از بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز برگزار شد گفت: با اجرا این طرح که از بیمارستان های خصوصی و در مناطقی از استان به دلیل نبود بیمارستان دولتی اجرا شده است، مردم می­توانند برخی از خدمات درمانی را با تعرفه دولتی دریافت نمایند.

حسن پور ادامه داد: امیدوارم حوزه درمان شهرستان تا حد بضاعت بتواند برخی از خدمات طرح جامع سلامت را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به نحو مطلوب ارائه دهد تا از دغدغه بیماران پس از مراجعه کاسته شود.

 وی اظهار کرد: مساعدت هایی که از سوی دولت در حوزه سلامت انجام شده، توانسته است امکانات دولتی را تا حد مقبولی در اختیار مردم قرار داده و آرامش خاطری در عموم ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تکریم مردم در قالب اجرا قوانین در اولویت مسوولین باشد تصریح کرد: اگر بیماری وارد مراکز درمانی می­شود حتی اگر نتواند تمام خدمات مورد نیاز را دریافت نماید، می بایست تکریم شود و باید این مراجعه با رضایت مندی وی همراه باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح خرید خدمت در بیمارستان رحیمیان نوپاست، اذعان داشت: امتداد و کیفیت اجرا این طرح هنر همه ماست، لذا امیدوارم به صورت اثرگذار و کارشناسانه، با تجربه ای موفق و به عنوان الگو با همدلی و همراهی در راستای برآورده نمودن مطالبات قانونی شهروندان شهرستان گام برداریم.

فرماندار البرز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز