معاون شهردار قزوین:

تقاطع غیرهمسطح نخبگان قزوین آماده بهره برداری است

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۲:۳۸
کد خبر: ۳۲۹۷۹۱
تقاطع غیرهمسطح نخبگان قزوین آماده بهره برداری است
حق لطفی: تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت اله چگینی(شرق ملاصدرا) با اعتبار 45 میلیارد تومان با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود حق‌لطفی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح نخبگان به عنوان یکی از مهمترین و پرترددترین مسیرهای شهر قزوین است گفت: هدف از اجرای این پروژه سهولت دسترسی و بهبود عبور و مرور به منطقه توریستی و گردشگری باراجین قزوین، اصلاح ورودی و خروجی مسیرهای اتوبان قزوین – کلاچای و قزوین – زنجان به منطقه توریستی باراجین است.

وی عنوان کرد: این تقاطع شامل مسیر زیرگذر به طول 500 متر و دو دستگاه پل اصلی شمالی و جنوبی با سطح عرشه 900 مترمربع در میدان اصلی آن است.

معاون شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات احداث این پروژه با مسیر تردد به طول 5430 متر و 4 دهانه پل با سطح عرشه 1430 مترمربع و دیوار حائل به طول 1725 متر میباشد، اضافه کرد: همچنین دو دهانه پل روی رودخانه باراجین با سطح عرشه 580 مترمربع برای اتصال تقاطع غیرهمسطح به اتوبان تهران و زنجان احداث شده است.

 وی با بیان اینکه این تقاطع غیرهمسطح در حداقل زمان ممکن به بهره‌برادری رسیده است، افزود: این معاونت با پیگیری‌های مستمر تمام تلاش خود را برای حل مشکل معارضان ملکی و تاسیسات زیرزمینی به کار گرفت تا روند احداث پروژه با سرعت بالا و بدون وقفه ادامه یابد.

 وی اضافه کرد: پروژه نخبگان از لحاظ طراحی و موقعیت استراتژیک جزو معدود پروژه‌های شاخص شهر قزوین محسوب می‌شود چراکه این پروژه از یک سو به عنوان شریان اصلی ورود و خروج استاندارد از آزادراه تهران – زنجان و محور در دست مطالعه قزوین، رحیم آباد و از سوی دیگر به عنوان تامین کننده راه‌های دسترسی دانشگاه آزاد اسلامی، بوستان ملی باراجین و تالار شهر حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت اله چگینی، 22مهرماه روز چهارشنبه ساعت 16 در ابتدای جاده باراجین، رو به روی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهری برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز