طرح تفصیلی شهر خرمدشت به تصویب رسید

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۴:۳۹
کد خبر: ۳۳۲۹۴۶
طرح تفصیلی شهر خرمدشت به تصویب رسید
با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران ارشد، طرح تفصیلی شهر خرمدشت در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، طرح تفصیلی شهر خرمدشت در جلسه کمیسیون ماده پنج با حضور حبیبی معاون عمرانی استاندار، مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی، حضرتی ها مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، ابراهیمی پاک رییس سازمان جهادکشاورزی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر خرمدشت تصویب شد.

حمیدرضا نجفی رییس طرح های کالبدی اداره کل راه شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: قرارداد طرح تفصیلی شهر خرمدشت با  مهندسین مشاور آورث منعقد شده بود و پس از تهیه و بررسی توسط کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری خرمدشت، طی جلسات کمیته فنی کمیسیون ماده پنج،  نقشه کاربری وضع موجود و شبکه معابر پیشنهادی، نقشه کاربری پیشنهادی شهر و ضوابط و مقررات مورد تصویب قرارگرفت.

مهندس نجفی در این راستا افزود: طرح جامع  شهر خرمدشت پیشتر از طرف استاندار وقت به شهرداری این شهر ابلاغ شده بود.

خانم مهندس اسماعیلی کارشناس طرح های کالبدی این اداره کل نیز با بیان توضیحاتی در خصوص طرح تفصیلی خرمدشت بیان کرد: طرح تفصیلی با تکیه بر معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر تهیه می گردد، در طرح تفصیلی مذکور سعی بر آن بوده که نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف شهر، وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان و تراکم ساختمانی در واحد های شهری مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای دقیق طرح مذکور از سوی شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط، زمینه توسعه پایدار و موزون شهر از نظر کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فراهم گردد و در نهایت تصویب طرح های جامع و تفصیلی خرمدشت منجر به آسایش، رفاه، سلامت وحفاظت از محیط زیست شهروندان محترم این شهر گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز