مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

اجرای ۱۹۵ میلیارد پروژه عمرانی در نواحی صنعتی قزوین

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۸:۰۲
کد خبر: ۳۳۵۳۴۳
اجرای ۱۹۵ میلیارد پروژه عمرانی در نواحی صنعتی قزوین
ناصحی: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و آماده سازی زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی، ۱۹۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در بازدید از پروژه های زیربنایی شهرک صنعتی شهرستان آبیک گفت: بیش از ۲۰پروژه عمرانی زیربنایی شامل خط انتقال آب، خرید لوله های گاز، احداث ساختمان های آتش نشانی و اداری و زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان در حال اجراست به طوری که برخی از این پروژه ها با پیشرفت بیش از ۸۰درصد روبروست.

وی افزود: عملیات اجرایی فاز سوم شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی کاسپین، آبیاری قطره ای شهرک صنعتی حکیمیه، شبکه گاز شهرک خرمدشت، تامین منابع آب نواحی صنعتی نیکویه و طارم، احداث چاه آب در ناحیه صنعتی طارم با اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد ریال نیز به پایان رسیده است.

ناصحی تصریح کرد: ایجاد زیرساختهای لازم در شهرکها و نواحی صنعتی استان از مهمترین وظایف شرکت شهرک های صنعتی استان است و براساس نیاز و برنامه های عملیاتی مصوب شهرک های صنعتی کشور، پروژه های عمرانی عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین بیان کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و آماده سازی زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی ۱۹۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست.

وی گفت: استان قزوین از موقعیت ویژه ای در حوزه صنعت برخوردار است و رویکرد ما نیز توزیع متوازن امکانات در همه مناطق است تا زمینه اشتغال عادلانه در استان فراهم شود.

ناصحی یادآورشد: حمایت از سرمایه گذار برای تثبیت اشتغال و رونق اقتصادی در استان از وظایف مهم شرکت شهرکهای صنعتی استان است و در این مسیر با کمک همه مسئولان با جدیت گام برمی داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز