مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

طرح تدبیر در مدارس ابتدایی استان اجرا می شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۳۵۷۴۷
قاسمی: مهمترین و اصلی ترین هدف اجرای طرح تدبیر، بهبود فرآیندهای مدیریت مدرسه به منظور ارتقای سطح عملکرد و کیفیت آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به طرح تدبیر اظهار داشت: طرح تدبیر به منظور بهبود مدیریت مدارس ابتدایی با هدف کمک به مدیران در ارتقای عملکرد مدارس و توسعه شرایط تحقق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: مهمترین و اصلی ترین هدف اجرای این برنامه، بهبود فرآیندهای مدیریت مدرسه به منظور ارتقای سطح عملکرد و کیفیت آن است.

قاسمی ادامه داد: نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدرسه، تقویت فرآیند ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت ها با تأکید بر خودارزیابی، بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات و توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت و کارگروهی در مدرسه از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: طرح تدبیر دارای هشت فرآیند شامل برنامه ریزی، آموزش و یادگیری، فعالیت های مکمل و فوق برنامه، مشارکت همکاران، اولیا و دانش آموزان، سلامت و ایمنی در مدرسه، اداری و مالی مدرسه، نظارت و ارزیابی و خلاقیت می باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح شامل کلیه مدارس مستقل دوره ابتدایی به غیر از مدارس مجری طرح تعالی مدیریت و چند پایه می گردد و بستر مناسبی برای توسعه برنامه تعالی مدیریت مدرسه خواهد بود و می تواند آمادگی اولیه را در مدیران برای اجرای کامل آن در سال های آینده فراهم آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز