شهردار آبگرم:

اولویت شهرداری استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و توریستی است

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۳:۳۳
کد خبر: ۳۳۷۳۰۸
اولویت شهرداری استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و توریستی است
محمد حسینی در گفت و گوی اختصاصی با برنا اظهار داشت: با توجه به توریستی بودن شهر آبگرم اولویت اصلی ما استفاده از ظرفیت های اقتصادی و توریستی شهر آبگرم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فرشاد محمد حسینی شهردار آبگرم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص ظرفیت های این شهر گفت: شهر آبگرم به عنوان یک قطب گردشگری و توریستی در استان قزوین و استان های همجوار شناخته شده و یکی از اولویت های اساسی شهرداری استفاده از ظرفیت های اقتصادی و توریستی این شهر است.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضاهای سبز، افزایش اماکن خدمات رفاهی از دیگر اولویت های این شهرداری است ادامه داد: با توجه به اینکه شهر آبگرم یکی از شهرهای مسافر پذیر استان است توسعه فضاهای خدمات رفاهی و تفریحی همواره مورد توجه شهرداری قرار دارد.

محمد حسینی افزود: شهرداری آبگرم در راستای استفاده بهینه و حداکثری از این موهبت الهی(آب های گرم) طرح های تحول آفرینی را پیش بینی نموده که احداث چندین مجتمع آب درمانی یکی از این طرح ها است.

شهردار آبگرم خاطرنشان کرد: در همین راستا با مشارکت بخش خصوصی احداث مجتمع بزرگ آب درمانی الماس غرب در دستور کار قرارگرفته که این پروژه در زمینی به مساحت 5000متر مربع و زیربنایی بیش از بیست و سه هزار متر مربع در هشت طبقه با کاربری های آب درمانی، تجاری، هتل، رستوران، آمفی تئاتر، پارکینگ و تاسیسات پیش بینی شده است.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: برآورد هزینه پایه ای اجرای این پروژه جدا از هزینه های تاسیسات خاص، تجهیز و محوطه سازی بالغ بر 40میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: توسعه زیباسازی شهر برای ما حائز اهمیت است و در همین راستا آسفالت معابر که با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان را در ماه های گذشته آغاز کرده ایم،  امروز با رشد فیزیکی 70درصد در حال پیگیری است.

محمد حسینی  به دیگر پروژه های شاخص این شهر اشاره کرد و گفت: بهسازی پل تاریخی امیرکبیر و خیابان شفا با اعتباری بالغ بر 450میلیون تومان با حضور مدیران ارشد استانی به بهرداری رسید.

وی ادامه داد: قرارداد سه جانبه ی دیگری نیز در دست اقدام داریم که مابین شهرداری آبگرم، سازمان همیاری شهرداری های استان و سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد می گردد و قرار بر احداث مجتمع دیگری با سهم بیشتر کاربری رفاهی و تفریحی و آب درمانی است.

شهردار آبگرم ادامه داد: زمین این پروژه به مساحت 5/10هکتار در جاده حصار از زمین های منابع طبیعی در نظر گرفته شده که کارهای نقشه برداری و تایید آن به اتمام رسیده است و واگذاری زمین در حال اجرا می باشد.

وی در پایان اعلام کرد: احداث بوستان مناسب در شهر آبگرم و برنامه ریزی های لازم جهت جذب توریست از جمله اقداماتی است که شهرداری آبگرم در حال پیگیری آن می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز