مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

فرهنگسرای شهید رجایی قزوین به زودی افتتاح می‌شود

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۲:۰۷
کد خبر: ۳۳۹۵۹۷
فرهنگسرای شهید رجایی قزوین به زودی افتتاح می‌شود
وزیری‌نژاد: کتابخانه و مجموعه فرهنگسرای شهید رجایی قزوین به زودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری‌نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از افتتاح کتابخانه و مجموعه فرهنگسرای شهیدرجایی خبر داد و گفت: این کتابخانه بزودی آماده ارائه خدمت به شهروندان محلات سپه، راه آهن، تهران قدیم و امامزاده حسین (ع) خواهد بود.

 این کتابخانه در زمینی به مساحت 320 مترمربع در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و به منظور توزیع عادلانه امکانات کتاب خوانی و فضاهای مطالعه در دستور کار قرارگرفته است.

وی اظهار کرد: کتابخانه شهیدرجایی قزوین دارای فضاهای مختلفی نظیر مخزن کتاب، سالن مطالعه، نماز خانه، سرویس های بهداشتی و فضاهای اداری می باشد که با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین آماده ارائه خدمات متنوع در حوزه مطالعه کتاب و کتابخوانی به عموم مردم به ویژه نسل جوان می باشد.

این مسئول عدم وجود سالن های مطالعه را یکی از عمده ترین مشکلات فرهنگی جنوب شهر ذکر کرد و افزود: در این راستا سازمان جهت مرتفع کردن این معضل اقدام به راه اندازی فضاهای مطالعه و کتابخانه در نواحی جنوب شهر قزوین کرد که از آن جمله می توان به افتتاح کتابخانه امیرالمومنین (ع) در فضای ضلع شمالی مسجد النبی و آغاز عملیات اجرایی کتابخانه و خانه های فرهنگ رز و سنجیده در راه آهن اشاره کرد.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت کتابخانه های مسجد جامع، نبویه، امامزاده علی (ع)، کتابخانه و خانه فرهنگ محمدیه مشکلات جوانان جنوب شهر در حوزه دسترسی به سالن های مطالعه تا حدود زیادی مرتفع شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: همچنین سالن ورزشی مجموعه فرهنگسرای شهید رجایی نیز با مشارکت بخش خصوصی در دست راه اندازی است که در آینده نزدیک آماده خدمات رسانی به عموم شهروندان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز