شهردار قزوین خبر داد:

نصب ۲۵کانکس سرویس بهداشتی در شهر قزوین

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۵:۱۵
کد خبر: ۳۴۰۷۶۵
نصب ۲۵کانکس سرویس بهداشتی در شهر قزوین
نصرتی شهردار قزوین از انعقاد قراردادی با بخش خصوصی به روشBOT برای استقرار 25کانکس سرویس بهداشتی در نقاط پرتردد شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود  نصرتی شهردار قزوین با اعلام این خبر افزود: شهرداری قزوین به دلیل مشکلات تملک زمین جهت احداث سرویس بهداشتی از ورود بخش خصوصی به روش  BOTاستفاده کرده است.

این مقام مسوول بیان کرد: در مرحله اول اجرای این قرارداد روز پنج شنبه 28آبان روز جهانی توالت، سه کانکس در سه نقطه از شهر قزوین نصب خواهد شد.

وی گفت: در مرحله اول سه کانکس در روبروی بیمارستان ولایت در شهرک مینودر، پائین تر از دانشگاه غزالی در شهرک مینودر و روبروی میدان تهران قدیم نصب خواهد شد.

نصرتی اظهار کرد: همه هماهنگی‌های لازم قبل از نصب کانکس‌ها بر عهده شهرداری قزوین است و هزینه‌های نصب و مدیریت این کانکس‌ها بر عهده بخش خصوصی می‌باشد.

وی توضیح داد: قراردادهای بی.او.تی (B.O.T) یا ساخت، بهره‌برداری و انتقال (واگذاری) به قراردادهایی گفته می‌شود که در آن شرکت یا شرکتهایی در قبال امتیازاتی، اقدام به اجرای پروژه‌های سنگین (به لحاظ مالی) کرده و بعد از مدت محدودی پروژه اجرا شده، منتفع گردیده و سپس پروژه یعنی مستحدثات را به طوریکه امکان فعالیت کامل را داشته باشد، بلاعوض به طرف دیگر که عموما دولت‌ها یا شرکت‌های وابسته به دولت می‌باشند انتقال می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز