رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قزوین:

نشست های کتابخوانی ویژه نابینایان و کم بینایان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۷:۴۶
کد خبر: ۳۴۱۲۰۵
نشست های کتابخوانی ویژه نابینایان و کم بینایان برگزار شد
وحید حقیقی: همزمان با ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار نشست های صمیمانه کتابخوانی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان نابینا و کم بینا با حضور و سخنرانی مهدی رمضانی مدیرکل کتابخانه های استان در بخش تخصصی نابینایان کتابخانه عمومی شهدا شهر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، وحیده حقیقی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قزوین در خصوص این نشست گفت: با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی بین تمامی اقشار به ویژه مخاطبان نابینا و کم بینا، کتابخانه شهدا شهر قزوین اقدام به برگزاری برنامه های متعدد و مفید برای این اعضا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش تخصصی نابینایان کتابخانه شهدا امسال همزمان با روز عصای سفید راه اندازی شد که هم اکنون دارای هزار و 500لوح فشرده و نوار کاست، هزار و 500کتاب بریل، 7500فایل صوتی، دو برجسته نگار، به دید و سایر لوازم و تجهیزات ضروری و به روز کتابخانه نابینایان و همچنین بخش های مجزای کودک و نوجوان و بزرگسال است.

حقیقی اظهار داشت: همزمان با ایام بزرگداشت کتاب، نشست های کتابخوانی ویژه اعضای نابینا و کم بینای کتابخانه عمومی شهدا طی دو روز برگزار شد که داستان خوانی، شعرخوانی،  نقد و بررسی کتاب و معرفی کتاب های مفید به شرکت کنندگان بخشی از برنامه های این بخش بودند .

وی ادامه داد: همچنین طی این جلسات بخش های مختلف کتابخانه به مخاطبان نابینا و کم بینا معرفی شد و نقطه نظرات آن ها در رابطه با تجهیز بخش نابینایان کتابخانه مطرح شد.

حقیقی تاکید کرد: معرفی بخش نابینایان به عنوان فضایی سالم و پویا جهت انجام فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی و ایجاد محیطی با نشاط و فرح بخش برای کودکان عضو کتابخانه از مهمترین برنامه های ما در این بخش است که امید است با حمایت و همکاری خوب مسئولان مربوطه در انجام این مهم موفق ظاهر شویم.

کتابخانه 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز