رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اعلام کرد:

دانش زنان روستایی در زمینه بهداشت دام و طیور ارتقا می یابد

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۶:۵۰
کد خبر: ۳۴۲۲۹۰
دانش زنان روستایی در زمینه بهداشت دام و طیور ارتقا می یابد
غیاث یزدی: دوره های ترویجی با موضوع نحوه رعایت ضوابط بهداشتی در نگهداری از دام و طیور در روستاهای استان قزوین برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر عیسی غیاث یزدی رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با توجه به نقش مهم آموزش در ارتقای دانش بهره برداران و بالتبع، توسعه کمی و کیفی فرآورده های خام دامی، این اداره در نظر دارد نسبت به برگزاری دوره های ترویجی با موضوعات مرتبط با بهداشت و بیماری های دام و طیور و فرآورده های خام دامی، با هدف ارتقای سطح علمی قشر زحمت کش روستایی بویژه زنان روستایی اقدام نماید.

دکتر عیسی غیاث یزدی در خصوص نقش زنان روستایی در افزایش بهره وری تولیدات دامی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که بخش اعظم تولیدات دامی در روستاها منوط به حضور و فعالیت این قشر زحمت کش می باشد و در این بین هرچه میزان اطلاعات و سطح علمی آنان افزایش یابد، بطور مستقیم در افزایش بهره وری تولیدات دامی نقش آفرینی خواهد کرد.

وی در پایان افزود: کاهش بیماری، ارتقای سطح بهداشت، کاهش تلفات، بهینه سازی مصرف جیره غذایی افزایش راندمان تولید، جلوگیری از استفاده بی رویه داروها و آنتی بیوتیک ها و ... از نتایج اجرای این طرح خواهد بود.

دکتر یزدی ابراز امیدواری کرد، بخشداران، دهیاران و شوراهای روستایی زمینه برگزاری این کلاسها را فراهم نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز