سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین:

تالارها و رستورانها ضابطه مند احداث می شوند

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۶:۴۸
کد خبر: ۳۴۳۷۱۷
تالارها و رستورانها ضابطه مند احداث می شوند
صادقی نیارکی: بر اساس تأکیدات شورای شهر، ضوابط و دستورالعمل لازم برای جانمایی و چگونگی احداث تالارها و رستورانها به همت شهرداری تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی صادقی نیارکی سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر ضرورت تدوین ضوابط و مقرراتی که امکان اعمال نظارت لازم در صدور مجوز ایجاد تالارها و رستورانها به ویژه در هسته مرکزی شهر که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند، گفت: ضرورت بهره مندی تالارها و رستورانهای پذیرایی از فضای پارکینگ مناسب با نیاز شهروندان به حدی است که باید در ضوابط صدور پروانه قرار بگیرد.

وی یادآورشد: در حال حاضر شاهدیم رستورانها و تالارهایی که در برخی موقعیتها قرار دارند، متأسفانه موجب سلب آسایش و امنیت برای ساکنین و شهروندان حوالی خود شدند.

صادقی خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه دستگاهها اعم از مجامع امور صنفی شهرداری، اماکن، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به این موضوع توجه داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر خاطرنشان کرد: از شهرداری خواسته شده ظرف یکماه ضوابط و دستورالعمل لازم را در غالب طرح و لایحه ای تهیه و به شورا ارسال کند تا پارلمان محلی این مهم را مورد بررسی خود قرار دهد.

 وی در پایان افزود: از اعضای کمیسیون ماده پنج انتظار داریم توجه لازم برای حل مشکلات ناشی از استقرار رستورانها و تالارها به عمل آورد و طرح جدید شورا و شهرداری را مورد توجه خود قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز