استاندار در شورای آموزش و پرورش قزوین:

ارتباط دوسویه دانش آموز و معلم جدی گرفته شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۶۴۴۴۸
ارتباط دوسویه دانش آموز و معلم جدی گرفته شود
عبدالمحمد زاهدی گفت: ارتباط دوسویه دانش آموز و معلم جدی گرفته شود تا کرامت انسانی دانش آموز بارور شود و به خودباوری برسد و پرسشگر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری قزوین برگزار شد با تاکید بر توجه جدی به ارتباط دوسویه دانش آموز و معلم اظهار کرد: توجه به ارتباط دو سویه دانش آموز و معلم جدی گرفته شود تا کرامت انسانیش بارور شود به خودباوری برسد و پرسشگر شود.

استاندار قزوین گفت: پرورش هسته اولیه نیروی انسانی کارآمد در کشور محصول آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: هسته اولیه نیروی انسانی کارآمد در کشور محصول آموزش و پرورش است و باید به خلاقیت توجه کنیم نه اینکه محفوظات و کشف استعدادها اولویت معلمان باشد.

استاندار قزوین گفت: شورای آموزش و پرورش بهترین مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی برای مدیریت آموزشی کشور است.

وی یادآور شد: باید تصمیمات شورا بر اساس نیاز هر منطقه و چالشهای آن باشد البته با گستردگی کار پیشبرد اهداف بدون کمک مردم ممکن نیست.

زاهدی بیان کرد: در ۳۹سال پیش انقلاب ما به رهبری امام و مشارکت همه مردم به پیروزی رسید در شرایطی که دین را افیون توده ها می دانستند و دین زدایی جدی بود.

وی گفت: آنچه را که باید امروز به آن توجه کنیم و پایداری نظام به آن بستگی دارد کارآمدی نظام است، همه تلاش ما باید این باشد تا نظامی کارآمد داشته باشیم و این مهم در گرو تلاش آموزش و پرورش است لذا همه باید به تقویت آموزش و پرورش کمک کنیم.

استاندار قزوین افزود: در حال حاضر مهمترین کار آموزش و پرورش استقرار پایه دوازدهم است که حدود ۵۰۰هزار نفر در کشور و ۱۰ هزار نفر در استان به تعداد دانش آموزان ما اضافه می شود.

وی اظهار کرد: اگر این دوره بخوبی مدیریت نشود آسیب می بینیم و ما هم در استان کمک می کنیم و هم از وزارتخانه کمک بگیرید تا این دوره با موفقیت عملی شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: هر چند در محدودیت مالی هستیم اما تلاش می کنیم در استقرار پایه۱۲ همکاری لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز