با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و اقشار مختلف مردم؛

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله رفسنجانی در قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۶۴۴۸۱
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله رفسنجانی در قزوین برگزار شد
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله رفسنجانی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و اقشار مختلف مردم و مدیران دستگاه های اجرایی در حسینیه یادگار امام(ره) قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با مراسم سالگرد ارتحال آیت الله رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام طی مراسمی به همت حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی مشاور ایشان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور و فاطمه هاشمی دختر ارشد مرحوم هاشمی و مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم یاد و خاطره یار دیرین امام و رهبری در حسینیه یادگار امام(ره) قزوین گرامی داشته شد.

در این مراسم باشکوه و به یادماندنی که حجت الاسلام سیدناصر قوامی رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین و آیت الله تاکندی نماینده سابق قزوین در مجلس خبرگان رهبری و محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران و دیگر مسئولین نیز حضورداشتند، با قرائت فاتحه و آیاتی از قرآن کریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بر نقش بزرگ ایشان در حفط ارزش های دینی و ایثارها و رشادت های وی در راه نظام و انقلاب تاکید شد.

در ادامه مراسم کلیپ هایی با مضمون محوریت مرحوم هاشمی در پیروزی های نظام و انقلاب و حضور ایشان در عرصه های خطیر انقلاب در کنار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پخش شد.

اجرای دکلمه توسط دانش آموزی از بخش رامند شهرستان بوئین زهرا بخش دیگر این مراسم بود که به زیبایی هرچه تمام تر توسط این دانش آموز اجرا و با تحسین مسئولین و حضار همراه شد.

در این مراسم حضار با ذکر صلوات و اهدای فاتحه به روح بزرگ مرحوم هاشمی یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز