مشاور رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام:

هجمه ها باعث محبوبیت بیشتر هاشمی شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۳:۱۳
کد خبر: ۶۶۴۴۹۹
هجمه ها باعث محبوبیت بیشتر هاشمی شد
حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی گفت: مرحوم هاشمی شخصیت ممتازی بود که هجمه ها علیه این شخصیت باعث افزایش محبوبیت ایشان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس و مشاور رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال مرحوم هاشمی با اشاره به شخصیت ممتاز ایشان و نقش موثر وی در پیروزی های نظام و انقلاب تصریح کرد: تهمت ها و هجمه ها علیه این شخصیت ممتاز نظام و انقلاب نه تنها موجب تخریب شخصیت ایشان نشد بلکه محبوبین وی را میان مردم دوچندان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی با تشکر از مسئولین و حضار که در این مراسم حضوریافته بودند ابرازکرد: ملت ایران به خوبی حق مطلب را در مورد مرحوم هاشمی ادا کردند و از همراهی این ملت بزرگ در مراسم تشییع ایشان تا حضور در مراسم سالگرد تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به مصوبه دولت درخصوص تبدیل منزل شخصی مرحوم هاشمی به موزه اذعان کرد: هیات دولت در جلسه اخیر خود تصویب کرد تا منزل شخصی آن مرحوم در جماران به موزه تبدیل شود که سراسر خاطره و یاد این بزرگوار در این منزل وجود دارد.

مشاور رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور فاطمه هاشمی دختر ارشد مرحوم هاشمی در این مراسم خاطرنشان کرد: دکتر فاطمه هاشمی در کارهای خیر و عام المنفعه حضور موثری دارد و مراکز درمانی زیادی را در استان های مختلف کشور راه اندازی کرده و در همین راستا ایشان درصدد است تا مرکز درمانی را در استان قزوین راه اندازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی با تاکید بر قدردانستن شخصیت ها در زمان حیاتشان افزود: باید تا زمانی که شخصیت ها در قید حیات هستند قدرشان را بدانیم ولی متاسفانه تا زمانی که آنها زنده هستند دیده نمی شوند.

وی ادامه داد: مردم گاهی مسیر را اشتباه طی می کنند و اسیر دام ها و توطئه های دشمنان می شوند و نباید فریب عده ای ضدانقلاب را برای تخریب شخصیت معظم مرحوم هاشمی خورد.

مشاور رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مظلومیت مرحوم هاشمی بیان کرد: می توان گفت حتی مرحوم هاشمی بیشتر از شهید بهشتی مظلوم واقع شد و حملات زیادی به ایشان در زمان حیاتشان وارد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی ادامه داد: مرحوم هاشمی یکی از بنیان گذاران نظام و انقلاب در کنار امام و رهبری بود و در آخرین انتخابات تهران با همه هجمه ها و تخریب ها 2میلیون و 400هزار رای کسب کرد که نشان از محبوبیت بالای ایشان در بین مردم دارد.

علیخانی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز