در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست محمدیه

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۴۸۵۷
بازدید استاندار قزوین از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست محمدیه
استاندار قزوین با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی قزوین در شهر محمدیه با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی قزوین در شهر محمدیه باکودکانی که دراین مرکز نگهداری می شوند در فضایی صمیمی و ساده گفتگو کرد و ضمن پرسش از مشکلاتشان از آنها خواست نیازها و کمبودهایشان را مطرح کنند تا در حد توان برای رفع آنها اقدام شود.

استاندار قزوین در این دیدار اظهار داشت: شما کودکان و نوجوانان به دلیل سختی هایی که شاید از نظر عاطفی متحمل شده اید بیشتر قدر زندگی را می دانید و مردانی خودساخته خواهید شد و خداوند نیز به شما عنایت دارد و می توانید مردان بزرگی در آینده شوید.

وی در پاسخ به درخواست یکی از کودکان در خصوص مشکل سربازی تصریح کرد: اگر تحصیلات خود را ادامه دهید به هر میزان که سطح علمی شما بالا برود به همان میزان سربازی شما راحت تر است.

زاهدی بیان کرد: اگر می خواهید در سربازی کمتر سختی بکشید و جایگاه بهتری داشته باشید تحصیلات عالیه را ادامه دهید و نگران آینده نباشید اما بدانید این دوران نیز تجربه جدیدی در زندگی است و سربازی شما را برای زندگی آماده می کند.

استاندار قزوین اظهارداشت: برای اشتغال خود هم هرگز ناامید و نگران نباشید و با حمایت بهزیستی و استانداری تلاش می کنیم در حد توان این دغدغه شما را برطرف کنیم.

وی گفت: با کمک شهرداری محمدیه برای تامین وسایل ورزشی در این مرکز اقدام خواهد شد تا شرایط بهتری در این مرکز داشته باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز