مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اعلام کرد؛

شروع عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۳:۲۲
کد خبر: ۶۹۷۰۲۹
شروع عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شروع عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش در زمینی به مساحت هزار و 380متر مربع شروع شد.

وی بیان کرد: توزیع و مکان‌ یابی ایستگاه‌ های آتش نشانی و ارتقای سطح ایمنی شهرها در راستای مقابله با حوادث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول هزینه احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را  17میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: هزینه احداث این ایستگاه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده و عملیات احداث آن در زمینی به مساحت هزار و 380متر مربع سال گذشته آغاز و شامل دو بخش آشیانه و اداری به مساحت هزار و 600مترمربع و در 2 طبقه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه براساس استاندارد جهانی برای هر 50هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی باید احداث شود عنوان کرد: احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی متناسب با نیاز مناطق شهری از برنامه های مورد توجه مدیریت شهری قزوین است که البته شهر قزوین با 400هزار نفر جمعیت و داشتن 8ایستگاه آتش نشانی در این زمینه شرایط مطلوبی دارد؛ ولی با توجه به گسترش شهرنشینی در نواحی منفصل شهری لازم است در این مناطق نیز ایستگاه‌ های آتش‌ نشانی جدیدی احداث شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: شهرداری قزوین پس از مکان یابی و تهیه زمین عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ناحیه ناصرآباد و دانش آغاز کرده است.

ذوالقدر در خاتمه مدت زمان اجرای این پروژه را 2سال عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی شهرک دانش بتوانیم در بالابردن سطح خدمات شهرداری در مواقع بروز حوادث و ارتقا ایمنی ساکنان این ناحیه، گام‌های اساسی برداریم و به شهروندان خدمات خوبی ارائه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز