در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

رونمایی از تولیدات حوزه هنری قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۸۶۱۷
رونمایی از تولیدات حوزه هنری قزوین
در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی از تولیدات حوزه هنری قزوین رونمایی و از نویسندگان و هنرمندان استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین اختتامیه هنر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان استان در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار و  طی آن از تولیدات حوزه هنری رونمایی و از نویسندگان و هنرمندان استان تجلیل شد.

در این برنامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی را سرآغاز تحولات فرهنگی در استان برشمرد و گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب  با همت هنرمندان و با زبان هنر و ادبیات اندیشه های والای انقلاب را تبیین کنیم.

مریم بیدخام افزود: هنرمندان همواره نزد مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند و هنر به دلیل زیبایی ذاتی بعنوان حلقه اتصال مخاطب و هنرمند در این میان نقش مهمی داشته است و در این مسیر باید از این ظرفیت بزرگ در تبیین ارزش ها،تحقق حقوق شهروندی و الگوسازی بهره لازم را برد.

این مسوول فرهنگی یادآور شد: جامعه ای که هنرمندانش ارج نهاده شوند جامعه ای تلطیف شده خواهد بود چراکه افزایش فعالیت های فرهنگی و هنری به نشاط جامعه کمک کرده و در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد.

وی نقش هنرمندان در پیروزی انقلاب دوران دفاع مقدس و بیان رشادت های رزمندگان را در نهادینه کردن ارزش ها بی بدیل دانست.

در این برنامه علی هوشمند رییس حوزه هنری قزوین نیز ضمن تبیین اهداف و رسالت های حوزه هنری از همکاری دستگاه های، ادارات دولتی سازمان های مردم نهاد در برگزاری هرچه باشکوه تر هفته هنر انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم با حضور مسوولان فرهنگی استان از کتاب های خاک شیرین نوشته حامد مکملی، رویداد موسیقایی تام مقالات ژان مولینو ترجمه سعید افزونتر، بررسی ساختار پیرنگ در چند رمان دفاع مقدس نوشته فضل الله خدادادی، کوچه فاخته ها نوشته سیاوش والافر، ویژه نامه سوره قزوین به سردبیری حمیدرضا ملازینل رونمایی شد و از صاحبان آثار تقدیر به عمل آمد.

 همچنین از میثم ملکی(هنرمند عکاس) بعنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی(استان قزوین) تقدیر به عمل آمد.

 

                                      حوزه هنری2                              

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز