معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد:

لزوم رفع موانع پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۹۹۶۳۵
لزوم رفع موانع پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری
معاون اقتصادی استاندار بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات توسط سیستم بانکی به بخش گردشگری و رفع موانع موجود در این زمینه تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت بخش گردشگری اظهارکرد: حمایت از بخش گردشگری و رونق آن از اولویت های استان قزوین است و پرداخت تسهیلات در سیستم بانکی در این بخش باید تسریع و روان و موانع موجود در این زمینه برطرف شود.

وی اظهارداشت: با مشکلاتی که در برخی بانکها در پرداخت تسهیلات ایجاد شده نیازمند تحول در روشهای پرداخت هستیم.

این مقام مسئول بیان کرد: باتوجه به این که ظرفیتهای گردشگری در استان فراوان است ما وظیفه داریم در این زمینه رویکرد خود را تغییر دهیم و همراه سرمایه گذاران باشیم تا طرح های گردشگری با سرعت بیشتری در استان اجرایی شود.

حبیبی یادآورشد: موضوع فقط رفع موانع پرداخت تسهیلات به یک نفر نیست بلکه وقتی یک سرمایه گذار ازما ناراضی شود حتما نگرانی خود را به دیگران منتقل کرده و استان آسیب خواهد دید و سرمایه گذاران از آمدن به قزوین پشیمان می شوند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: نباید اجازه دهیم با یک رفتار غیرمنطقی ما مجموعه ای از متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و کشاورزی و صنعت از حضور در قزوین پیشمان شوند و احساس حمایت نداشته باشند.

وی افزود: وقتی تاکید دولت حمایت از گردشگری است دیگر معنا ندارد یک بانک عامل حتی تسهیلات مصوب شده را قطره چکانی پرداخت کند و پروژه متوقف شود.

حبیبی گفت: اگر شعار رونق گردشگری را داده ایم و استاندار نیز تاکید بر آن دارند همه موظفیم با سرمایه گذار همراه باشیم و مصوبات را به طور کامل اجرا کنیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین همچنین اعلام کرد: موضوع پرداخت تسهیلات به یکی از سرمایه گذاران ساخت هتل در تاکستان که بسیار طولانی شده به بازرسی ارجاع می شود تا موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز