با ثبت رکورد ۵ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه صورت گرفت؛

فتح دیوار مسکو توسط اعجوبه سنگنوردی

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۶:۳۵
کد خبر: ۷۰۰۰۱۸
فتح دیوار مسکو توسط اعجوبه سنگنوردی
رضا علیپور اعجوبه سنگنوردی توانست با ثبت رکورد 5 ثانیه و 82 صدم ثانیه فاتح جام جهانی مسکو لقب بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا علیپور ملقب به سریع ترین مرد عمودی جهان در فینال مسابقات سنگنوردی جام جهانی مسکو با غلبه بر حریف خود «ولادیسلاو دئولین»  و ثبت رکورد 5ثانیه و 82 صدم ثانیه موفق شد با شایستگی و اقتدار برسکوی قهرمانی بایستد و کارنامه خود را پربارتر کند.

در این رقابت‌ها که در دو ماده بولدرینگ و سرعت انجام شد علیپور در مقدماتی ماده سرعت با رکورد ۵.۶۸ در رده نخست ایستاد و راهی فینال شد.

علیپور اولین مدال طلای سال 2018 خود را کسب کرد و یک گام دیگر برای المپیک 2020 برداشت.

در مقدماتی ماده سرعت مردان،دیگر نمایندگان کشورمان احسان اسرار با رکورد ۶.۳۲ در رده هجدهم، مهدی علیپور با رکورد ۶.۴۹ در رده بیست و سوم، پوریا کریمی پور با رکورد ۶.۶۸ در رده بیست و هشتم و محمدرضا احتشام نیا با رکورد ۶.۸۸ در رده سی و سوم ایستادند.

در ماده سرعت زنان نیز اعظم کرمی با رکورد ۱۰.۳۷ در رده چهل و ششم، الناز رکابی با رکورد ۱۰.۹۰ در رده چهل و هشتم، فاطمه جعفری محمودآبادی با رکورد ۱۱.۷۸ در رده پنجاه و پنجم، حدیث نظری با رکورد ۱۲.۰۵ در رده پنجاه و هفتم و بهاره بدرآبادی در رده ۱۲.۲۰ در رده پنجاه و نهم قرار گرفتند.

در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ مردان ۱۰۹ شرکت کننده حضور داشتند که حسین فامیل روحانی تنها نماینده ایران در رده ۹۹ قرار گرفت.

در بولدرینگ زنان ۱۰۰ سنگنورد حضور داشتند که ایران در این بخش چهار نماینده داشت، الناز رکابی در رده ۳۳، فاطمه جعفری در رده ۷۳، بهاره بدرآبادی و حدیث نظری نیز به صورت مشترک در جایگاه ۹۳ قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز