دبیر شورای شهرقزوین:

پروژه های سرمایه گذاری شهرداری وضعیت مناسبی ندارند

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰:۳۹
کد خبر: ۷۰۰۹۷۸
پروژه های سرمایه گذاری شهرداری وضعیت مناسبی ندارند
دقیقی: مناطق منفصل شهری وضعیت خوبی ندارند و خیلی از نیاز هایشان برآورده نشده ضمن این که تقریبا هیچ کدام از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری وضعیت مناسبی ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سعید دقیقی دبیر شورای شهر در جلسه پارلمان محلی یادآور شد: ما به پشتوانه مدیران شهرداری به مردم قول هایی داده ایم و مردم این مطالبات را از طریق ما پیگیری می‌کنند.

دقیقی گفت: مناطق منفصل شهری وضعیت خوبی ندارند و خیلی از نیازهایشان برآورده نشده است ضمن این که تقریبا هیچ کدام از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری وضعیت مناسبی ندارند.

وی در ادامه افزود: یکی از جوامعی که در هشت سال گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است؛ جامعه ورزش و البته جامعه هنر و فرهنگ بوده است. با توجه به نزدیکی زمان شروع لیگ های مختلف ورزشی؛ تقاضا دارم موضوع اساسنامه باشگاه ورزشی مورد پیگیری قرار گیرد.

سعید دقیقی ضمن ارائه گزارشی در رابطه با پروژه پارک رباتیک، گفت: در سال ۸۹ پروژه ای با سرمایه گذاری ۴۰۰میلیون تومان، تحت عنوان پارک رباتیک کلنگ خورد. علاوه  بر آن شهرداری مقرر کرد زمین مناسبی با مساحت ۲۰۰۰متر مربع، برای این پروژه مشارکتی در نظر بگیرد  و مطابق قرارداد در این پروژه هزینه شد. بنا بود که کار ساخت هفت جا نور در سال ۹۰ به اتمام برسد و بعد از آن پروژه افتتاح شود.

وی ادامه داد: اما نه تنها این اتفاق نیفتاد  بلکه در سال ۹۵ متممی بر این قرارداد نوشته شد که طی آن ۳۵۰ میلیون تومان برای اضافه شدن ۷ جانور دیگر باید به شریک شهرداری در این پروژه پرداخت شود در حالیکه قرار داد اول هنوز تکلیف مشخصی نداشت و متمم قرارداد در سال ٩٥ بی معنی است.

دقیقی گفت: امروز با گذشت هشت سال و با هزینه ۷۵۰میلیون تومانی و معلق ماندن زمینی بسیار مرغوب به متراژ بالغ بر بیست هزار متر بجای دو هزار متر و یک افتتاحیه سوری در سال  ۹۶با جانورانی ساخته شده در سال ٩١ که از لحاظ کیفیت و فناوری با علم روز و نمونه مشابه در پارک های مشابه رباتیک فاصله بسیار دارد فرجام نامناسبی برای  پروژه پارک رباتیک ایجاد کرده است  سرمایه گذاری شهرداری در این پروژه عملا معلق مانده است. لازم است مدیران شهرداری و افراد مسئول در عقد این قرارداد، پاسخگو باشند.

دقیقی در خاتمه پیشنهاد داد تا در راستای فرمایش حضرت آقا، مبحث حمایت از کالای ایرانی، در واگذاری پروژه ها به پیمانکاران بومی (قزوینی )نیز اقدامات لازم انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز