بازیکن تاکستانی سرخپوشان:

دبل قهرمانی خیلی چسبید

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۰۱۸۹۷
دبل قهرمانی خیلی چسبید
حمیدرضا طاهرخانی گفت: قهرمانی برای باردوم با پرسپولیس بسیار لذت بخش بود و جشن قهرمانی خیلی چسبید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا طاهرخانی بازیکن تاکستانی سرخپوشان پس از قهرمانی با پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به مراسم جشن قهرمانی اظهارکرد: خوشبختانه برای دومین سال پیاپی قهرمان شدیم و در این زمینه دبل کردیم و این جشن از سال گذشته بیشتر به من چسبید.

طاهرخانی درمورد بازی و برد سه صفر برابر سپیدرود رشت گفت: خداراشکر بازی آخر را بردیم و دل هواداران را شادکردیم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و باتوجه به قطعی شدن بقای سپیدرود رشت در لیگ برتر و قطعی بودن قهرمانی ما مقداری از انگیزه ها کاسته شده بود ولی با این وجود بازی خوبی از آب درآمد و سه گل هم برای ما داشت.

بازیکن تاکستانی سرخپوشان با اشاره به حضور علی کریمی در راس کادرفنی سپیدرود رشت اذعان کرد: تیم علی آقا هم جوانمردانه بازی کرد و پا پس نکشید ولی ما پرسپولیسیم و بچه ها برای شادی هواداران از جان و دل مایه گذاشتند.

طاهرخانی در پاسخ به این سوال که علت باخت به سایپا و ذوب آهن و استقلال و تساوی با پارس جنوبی جم چه بود گفت: می توان گفت بچه ها درصدی بی انگیزه شده بودند و از طرفی هم چون بازی های آسیایی را درکنار لیگ داشتیم بدن ها افت کرده بود.

وی با اشاره به حضور پرسپولیس در آسیا و صعود از دور گروهی افزود: خوشبختانه در گروهمان اول شدیم و هدف همه باشگاه صعود به فینال آسیاست و باکمک خدا در این مسابقات هم قهرمان می شویم.

بازیکن تاکستانی سرخپوشان درمورد تمدید قرارداد خود با پرسپولیس گفت: من امسال یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم که طی صحبت با آقای گرشاسبی دوسال دیگر تمدیدکردم و سه سال در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

طاهرخانی با تاکید براینکه تمام تلاش خود را برای بازی کردن می کند گفت: سال آینده تمام تمرکز و تلاشم برای حضور در ترکیب فیکس است.

حمیدرضا طاهرخانی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز