فرمانده انتظامی استان قزوین:

باند ۸ نفره سارقان منزل درقزوین متلاشی شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۲:۴۷
کد خبر: ۷۰۴۲۰۰
باند ۸ نفره سارقان منزل درقزوین متلاشی شد
سردار "مهدی محمودی" از انهدام باند 8نفره سارقان منزل و کشف 70فقره سرقت منزل در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین سردار "مهدی محمودی" فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار ان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری "11مدرس" حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید که سرنشینان آن در حال دستکاری پلاک خودرو بوده مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: راننده و سرنشینان خودرو به محض رویت ماموران با خودرو متواری و پس از طی مسافتی خودرو پراید را در سطح شهر رها و متواری می شوند و در بازرسی ماموران از سواری پراید تعداد زیادی اقلام مورد استفاده در سرقت منزل مانند دیلم ،انواع کلید، دستکش و...کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توقیف خودرو و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان، ماموران با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با استعلام از سامانه اجرائیات در خصوص وضعیت خودرو مشخص شد پلاک خودرو سرقتی بوده کارآگاهان با انجام تحقیقات و اقدامات و مراقبت های اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارقان و محل اختفای آنان در شهر"فردیس" استان "البرز "شده و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری سر دسته باند و 2 سارق دیگر آقا و خانم در منزل شدند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازرسی از منزل سارقان اموال مسروقه بسیاری از قبیل لوازم صوتی و تصویری، سوییچ های متعدد خودرو، گوشی تلفن همراه (ساده، لمسی)، لپ تاپ، تب لت، دوربین عکاسی، دوربین شکاری، و... کشف و متهمان به همراه اقلام سرقتی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 70 فقره سرقت منزل در قزوین، استان "البرز" و "تهران" با همدستی 2 سارق و 3 مالخر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اذعان داشت: با دستگیری سارقان و مالخران و اعتراف به بزه انتسابی، مالباختگان شناسایی و تعداد زیادی از این اموال مسروقه شامل گوشی، دوربین عکاسی و لوازم خانگی تحویل آنان شد.

سردار محمودی در پایان با اشاره به اینکه دو نفر از این سارقان دارای سابقه سرقت مسلحانه و تحت تعقیب پلیس بوده تصریح کرد: 8 متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز