سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین:

محصولات کشاورزان قزوینی مستقیم خریداری می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵:۴۳
کد خبر: ۷۰۷۵۹۲
محصولات کشاورزان قزوینی مستقیم خریداری می شود
"سیمیاری" از خریداری محصولات کشاورزان به صورت مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علینقی سیمیاری سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین در سومین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین بر خرید محصولات کشاورزی به صورت مستقیم از کشاورزان تاکید و  اعلام کرد: تشکل ها با نظارت و هدایت سازمان و با هماهنگی اتحادیه نسبت به خرید و  فروش محصولات کشاورزان اقدام کنند.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین از ابلاغ دستورالعمل خرید محصولات توافقی و تضمینی به شرکت های تعاون روستایی خبر داد و افزود: سیر در منطقه طارم سفلی و محصول نخود توسط شرکت پیمان خریداری خواهد شد.

سیمیاری گفت: با توجه به اهمیت نظارت بر توزیع نهاده های کشاورزی به خصوص کود شیمیایی، درج اطلاعات کودها در دفاتر شرکت و اتحادیه ضرروری است.

وی همچنین بر نظم و ترتیب چیدمان و انبارگردانی کود از شرکت های البرز، نصر، انقلاب، سینا و اتحادیه شهرستان قزوین به صورت مستمر و ماهانه تاکید کرد.

سیمیاری با بیان اینکه کارکنان باید با جدیت بیشتری نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزند، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف سازمانی در این برهه از زمان خلاقیت، کارآفرینی کارکنان، خروج از روزمره گی و ایجاد تعامل با دستگاه های مرتبط و شبکه تحت پوشش است.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین با بیان اینکه یکی از مهم ترین بحث ها و موضوعات در تشکل ها انضباط مالی است، تصریح کرد: نظارت کافی بر عملکرد مالی اتحادیه و شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی، تولید، زنان و نظام های صنفی صورت گیرد تا از حساب های شخصی برای انجام فعالیت های اقتصادی و امور جاری شرکت ها استفاده نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز